אוהד סבג וניר ברקת בפגישה מוצלחת, "צוות רועי" מתנדבים בירושלים ואבי אלקבץ מתרגל חילוץ נפגעים. פלאש! – רכילות בעמק

איש השיווק והפרסום אוהד סבג (סטילס) אחרי פגישה מוצלחת עם ניר ברקת. מעניין על מה הם דיברו..ימים יגידו.

גל עמיצור, המושבניקית מכפר יהושע העתיקה את מרכז חייה בעקבות האהבה והקמת הקן המשפחתי משדות עמק יזרעאל לקבוצת כנרת שבעמק הירדן. בשוטף, היא משמשת כעוזרת למנהל קמפוס מפעלי ויסוצקי שבקדמת הגליל.

דאבל א.א: מר אבטחה אבי אמויאל וקודקוד מד"א גלבוע אבי אמויאל נפגשו השבוע בתרגיל שנערך בבית הספר גוונים. קבלו תיעוד.

חושבים לאכול סושי, מוקפץ, גיוזה או ספרינג רול ולא בא לכם לצאת מהבית? החל מהשבוע סניף ג'פניקה עפולה מפעיל את שירות המשלוחים לאורך כל שעות פעילות המסעדה.

אורי וול צלם נוף וטבע מוכשר ומקומי- מצלם ומתעד את אזור הגלבוע והעמקים כבר מס' שנים, בעוד תמונה נהדרת ממגוון העשיר הקיים אצלו מבעד לעדשה אין על העמק היפה שלו. מוזמנים להיכנס לאתר שלו ולפרגן.
החבר'ה הנפלאים, "צוות רועי", מהמכינה הקדם צבאית 'תבור' לקחו חלק באירוע התנדבות מרגש בשוק מחנה יהודה בירושלים, כשהם משתלבים בפרויקט: "גברת עם סלים", לסיוע לקשישים בהובלת הסלים עמוסי הקניות.

אילנית בן ישי, מנהלת בית הספר היסודי גוונים צולמה השבוע בסטטוס של מחלצת נפגעים – בעת שהיא חוצבת בדיסק של פיקוד העורף יחד עם ראש העיר אבי אלקבץ. ממוקדי מטרה השניים…
שולי אייל, מנהל אגף בכיר, הכשרה מקצועית וכוח אדם במשרד העבודה, ביחד עם איסר דובדבני, מנהל מחוז צפון, הכשרה מקצועית, סיירו במכללת נצרת עילית – יזרעאל עם המנכ"לית תרצה ריבק והתרשמו מהעשייה המרשימה.