אוהבים דגים? קפצו למפגש הדייגים בנמל עין גב

'מפגש הדייגים' המחודש, בנמל עין גב על שפת הכינרת, בילוי ומפגש עם משפחה וחברים עם מטעמי דגים טריים מהכינרת, צ'יפס, בירה מהחבית ומוזיקה טובה. ילום – תקשורות יעל שביט

ב'מפגש הדייגים' מציע השף הצעיר מנור זיתוני, בן קיבוץ עין גב, תפריט על חומרי גלם טריים ואיכותיים ודגים טריים מהכנרת, מנות חדשות ומרעננות.
בתפריט מושט שלם מטוגן, נתחי פילה מושט בגריל, פילה בס-נתחי פילה בס על הגריל, לברק שלם מטוגן, דניס שלם מטוגן, נתחי סלמון בגריל, תבשיל דג מרוקאי, פיש & 'ציפס- נתחי דג בטמפורה של בירה מוגש עם צ'יפס, סלסלת כדורי פלאפל, בליווי טחינה וחמוצים, חומוס הבית מוגש עם גרגרים חמים, סלט ישראלי, תוספות לבחירה- צ'יפס או סלט ועוד.

תפריט דגים מגוון במפגש הדייגים נמל עין גב. צילום - תקשורות יעל שביט
תפריט דגים וסלטים עשיר ומגוון במפגש הדייגים בנמל עין גב. צילום – תקשורות יעל שביט

לקינוח- סושי קוקוס- מעטפת של טראפלס שוקולד במילוי קרם קוקוס, עטוף בקוקוס לבן קלוי, קרם ברולה וקרמינו- קרם שוקולד, במרכזו קרם ברולה בציפוי קריספי של נוגט ובייגלה, על מצע של שוקולד מריר, נוגט ובייגלה.


  [dfp name="728×90" height="728" width="90"]  


'מפגש הדייגים' בנמל עין גב, כולל בר משקאות, עטור בצילומי ענף הדייג הישנים מתחילת הקמתו לפני שמונים שנה, מעוצב עם שולחנות מעץ, חלקם בתוך המבנה וחלקם על דק העץ ממש על שפת הכינרת המלאה.
עוד ב'מפגש הדייגים', חנות למכירת דגים טריים ישר מהכנרת, כגון: מושטים, סרדינים, בורי ועוד, כולל ניקוי הדגים והזמנות טלפוניות. (איסוף הדגים במקום).
שעות פתיחת המסעדה – ימים א'-ד' – 12:00-21:00.
שעות פתיחת החנות – ימים ד'-שישי – 07:30-11:30 (איסוף במקום).
המקום פועל על פי הנחיות התו הסגול.
לפרטים נוספים –  04-6658835, https://eingev.co.il/