אובדן גדול בגן נר: ניסים כהן הלך לעולמו

ניסים כהן, פעיל חברתי מרכזי ביישוב הקהילתי שבגלבוע נפטר לאחר שהתמודד עם מחלה. "נפרדנו מאיש מיוחד, אכפתי ומסור לקהילה הסובבת אותו – ומעבר לכל נפרדנו מחבר של אמת. מותו יותיר חלל גדול", אמרו מכריו. צלום משה דהן

קהילת גן נר שבגלבוע נפרדה אמש מניסים כהן, דמות מרכזית ביישוב, שפעל לאורך השנים בשלל תחומי פעילות עבור התושבים.
כהן, בן 66, אב לשלושה נפטר לאחר שהתמודד עם מחלה שהידרדרה בעת האחרונה והובילה לפטירתו.
מאחוריו הייתה קריירה בת יותר משני עשורים בחיל האוויר ולאחר שיצא לגמלאות עבד בעיקר כמפקח בתחום חברות האבטחה, השמירה וכוח האדם.
לצד עבודתו הוא הקפיד תמיד להתנדב בוועדות היישוב ולסייע לכל פנייה שנקרתה אליו.
בנו ניר סיפר: "מותו של אבינו הוא אובדן גדול מאוד עבורנו ועבור כל הקהילה בגן נר. כולם ביישוב מאוד העריכו את אבא והוקירו את פועלו. הוא היה פעיל בכל אשר נדרש, בעיקר בוועדת תרבות ובאירועים. מעבר לזה הוא עשה המון עבורנו כאבא. תמיד היה קשוב לצרכים שלנו, לרצונות שלנו ולכל בעיה בה נתקלנו. הוא פשוט היה חי בשבילנו ועבורנו, תמיד רצה לארח אותנו ולשהות בקרבתנו ואנחנו שמחנו על הקשר ההדוק עמו. הוא התארח אצלנו בשבתות ובחגים ותמיד שמחנו והיינו גאים לראות כמה הוא חזק, למרות שלאורך השנים הוא התמודד עם אתגרים רפואיים שניצבו לפתחו. אבל אבא לא ויתר, נלחם ולא ויתר לעצמו לרגע. נזכור לעד כמה הוא היה מסור ואכפתי לנו ולכל החברים והתושבים. במהלך השבעה רב היישוב ציין והדגיש כמה הוא היה נכון לעזור לציבור וכמה הוא היה משמעותי בהתפתחות ובצמיחה של גן נר. מנחמים רבים נוספים סיפרו לנו על הרצון התמידי שלו לתרום לקהילה", סיכם הבן ניר.
רוני חיון, יו"ר הנהלת היישוב הוסיף כי מעבר להיותו תושב שראוי לכל הערכה, ניסים היה חבר של אמת. "נפרדנו מאיש מיוחד, אכפתי ומסור לקהילה הסובבת אותו", אמר חיון, "מותו יותיר חלל גדול עבורנו. במשך שנים רבות ניסים התנדב ביישוב ומילא שורה של תפקידים משמעותיים. הוא תמיד חתר לצדק, לשמירה על הקופה הציבורית ולשקיפות. אנחנו נזכור אותו גם כאיש בעל ערכים ואבא למופת שתמיד התגאה בילדיו", סיכם.
כהן הובא למנוחות ביום ראשון בבית העלמין ביישוב. הוא הותיר אחריו שלושה ילדים: שרון, ניר והדס ושלושה נכדים. יהי זכרו ברוך.

מגדל העמק: ליאורה אדרי מונתה לתפקיד מנכ"לית העירייה

|

עקב המצב הביטחוני: בוטלה צעדת הגלבוע ה-55

|