אדריכל הניצחון

בחדרי חדרים טווה האסטרטג העפולאי אחיקם משה דוד קמפיין מדויק שהיה תפור היטב למידותיו של אלקבץ – ושהוביל אותו היישר לכס ראשות העיר

ביום רביעי לפנות בוקר, מיד לאחר שזכה בהתמודדות לראשות העיר, נשא אבי אלקבץ את נאום הניצחון שלו. האדם הראשון שהוא קרא להעלות לבמה הוא אחיקם משה דוד, האסטרטג והקמפיינר האישי שמלווה אותו יומם וליל בחודשים האחרונים, עד להשלמת המטרה שהציבו השנים לעצמם. לא בכדי הזמין אלקבץ את משה דוד ראשון לבמה ואין ספק כי הוא היווה את הדמות הכי משפיעה עבור ראש העיר הנבחר של עפולה בבחירות הנוכחיות. משה דוד, 42, תושב עפולה, מכיר את הנפשות בעפולה ובעמק – עד לרזולציות הכי נמוכות, בין היתר בשל הניסיון העיתונאי הרב שלו  בעיתונות המקומית והארצית, וכן בעת ששימש כדובר העיר בית שאן והמשרד לפיתוח הנגב והגליל. הוא ייזכר בהתמודדות הזו כמי שהגה את סוגיית הציביון בעפולה ושם אותה במרכז התמודדות, לצד מכונית הכסף והנושאים השגרתיים דוגמת חינוך, רווחה, ספורט ותרבות פנאי. בתחילה ניסו הקמפיינרים והתומכים של מירון להתעלם מסוגיית הציביון, אבל אט אט הם הבינו שלא מדובר בסוגייה שתחלוף והם נגררו השכם וערב ל"תעלולים" ולמניפולציות של משה- דוד. חלק מהתושבים יחלקו על הדרך, על המחלוקות והעימותים שנוצרו בעקבות הסוגייה הבוערת, חלק יאמרו כי מדובר בקמפיין עם מוטיבים גזעניים שמוציאים תדמית רעה לעיר, אבל בסופו של יום הקמפיין עבד היטב עבור אלקבץ, כשהוא מדגיש כל העת כי הוא בעד קיום במסחר ובשכנות, אך לא במגורים משותפים.

מלבד אלקבץ הוביל משה דוד בהצלחה רבה גם את הקמפיינים של ז'קי לוי שביצע מהפך בבית שאן כשהדיח את רפי בן שטרית והישג נוסף רשם במספר המנדטים שהכניס שלמה מליחי למועצת העיר עפולה (בין 2-3. התוצאה הסופית לאחר סגירת הגיליון). במקביל שימש משה דוד בבחירות הנוכחיות של ראש עיריית נצרת עילית רונן פלוט שהגיע להישג מדהים של 13 מנדטים במועצת העיר.

 

עפולה: מפגש פסגה של כל ראשי הרשויות באזור

|