אדריאן רוצ'ט רוצה לעזוב לכפר סבא: "אי אפשר להחזיק אף שחקן בכוח" 

כוכב הפועל עפולה רוצה לעזוב לכפר סבא. גורם בקבוצה: "אומנם מדובר בשחקן משמעותי, אבל עזיבתו יכולה להקל משמעותית על הנטל הכלכלי". בקבוצה קיבלו קשה את התבוסה לבני לוד (0:3). נתנאל גולדמן: "כרגע צריכים להתעסק רק באיך לייצב את הקבוצה". אימרי זייד צפוי לחתום על חוזה חדש ולהישאר. סיידר ואזרד עברו בבקרה. הערב(א'- 8/9), הקבוצה תארח את אחי נצרת (20:30). צילומים: אבי רביבו

את האווירה בחדר ההלבשה של הפועל עפולה בסיום  התבוסה המבישה לבני לוד 0:3 היה ניתן לכנות רק במילה אחת: דיכאון. "קשה להתמודד עם חומר שחקנים כל כך צעיר וחסר ניסיון בליגה הזו. האווירה לא נעימה בכלל", כך סיפר שחקן בהפועל עפולה לאחר הפסד המביש מול בני לוד.
אין ספק כי ההכנה הלקויה והבעיות המטרידות מול הבקרה פגעו קשות באווירה הכללית בחדר ההלבשה. "באחד מאימוני הקבוצה השבוע נכחו 13 שחקנים בלבד, כשמתוכם רק שבעה עברו בבקרה. ככה קשה להתנהל", סיפר השבוע גורם בקבוצה.
הקשר המקומי נתנאל גולדמן, שחגג השבוע את הולדת בתו הבכורה, סיפר על האווירה בקבוצה: "האמת שבימים האחרונים הייתי קצת מנותק בגלל הלידה של בתי הבכורה, אבל אין ספק שהייתה אווירה לא נעימה". לגבי מצב הקבוצה, הוסיף גולדמן: "אף אחד לא ציפה שנתמודד בפתיחת העונה עם סיטואציה כזו לא נעימה. אבל אין ברירה אנחנו צריכים להרים את הראש ולהיות מאוחדים".


קוראים לבעלי העסקים בעפולה לבוא ולהירתם: גורמים בהנהלת עפולה שעושים מאמצים כבירים על מנת להציל את הקבוצה מהמצב הכלכלי הבעייתי אמרו השבוע: "זה הזמן שכל בעלי העסקים בעיר וכל מי שהקבוצה הזו חשובה לו, יבואו ויתרמו לקבוצה כמה שהם יכולים. הקבוצה נמצאת בסיטואציה לא פשוטה מבחינה כלכלית וכל אחד יכול לעזור בכדי לשפר את המצב". 


לגבי המטרות של הקבוצה, אמר גולדמן: "פלייאוף עליון? כרגע זה בכלל לא נושא שצריכים לדון בו. אנחנו צריכים להתעסק כרגע בדבר הכי חשוב וזה איך לייצב את הקבוצה ולצאת לדרך חדשה".

• האם כפר סבא תשלם כסף להפועל עפולה?

סוגיה נוספת שהעסיקה השבוע את ראשי הקבוצה היא המשך דרכו של אדריאן רוצ'ט, מי שנחשב לשחקן הבכיר של הקבוצה ולאחד המשתכרים הבולטים במועדון.
רוצ'ט העביר מסר להנהלה כי ברצונו להשתחרר ולעבור לכפר סבא מליגת העל. אלא שלעת עתה ראשי המועדון לא ממהרים לשחרר אותו, וזאת על אף שלטענתם כי כפר סבא הציעה על השחקן 100 אלף שקלים.
גורמים בקבוצה הסבירו השבוע מדוע לדעתם רוצ'ט רוצה לעזוב. "יש כמה סיבות שבגללן הוא רוצה לעזוב", אמרו גורמים בקבוצה, "קודם כל הוא מאוד התבאס ששחררו את חיים איצרין שהיה חבר טוב שלו. שנית, הוא מבין שהפועל עפולה עשויה להיגרר למאבקי התחתית ולכן הוא מעוניין לעזוב לכפר סבא. ברור שאי אפשר להחזיק אף שחקן בכוח. עזיבתו אומנם יכולה להיות פגיעה רצינית מבחינה מקצועית אבל מאידך גם הקלה משמעותית מבחינה כלכלית, שכן מדובר בחיסכון של מאות אלפי שקלים למועדון".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


מי שעשוי לחזור לקבוצה על אף שקיבל לפני כשבועיים הודעת שחרור הוא הבלם אימרי זייד. האחרון, כך לפי גורמים בקבוצה, צפוי לחתום על חוזה חדש עם שכר מופחת, וזאת במטרה לעבור בבקרה.
בתוך כך, במהלך השבוע הצליחו בקבוצה להעביר בבקרה גם את אליאור סיידר וערן אזרד ובמועדון מקווים שעד המשחק מול אחי נצרת כל הסגל יעבור בבקרה, מלבד אותם שחקנים שקיבלו הודעת שחרור.