"אדום עולה": גרסת משפחת ראובן

המשחק הדרמטי בין הפועל גלבוע גליל להפועל ירושלים ניפק גם דרבי פרטי ופיקנטי בין בני הזוג ראובן מקיבוץ תל יוסף. מצד אחד של הזירה הספורטיבית אסת'רקה היא מזכירת המועדון שחיה אותו 24/7 והמצד השני בעלה יעקב, ירושלמי במקור, שבמקביל נחשב לאוהד 'שרוף' של הפועל ירושלים. איך זה נגמר בסוף כולם יודעים.
מאת יובל יוספי

במהלך המשחק המרתק של הפועל גלבוע גליל נגד הפועל ירושלים, התקיים גם דרבי פרטי עבור אסתרק'ה ראובן, מזכירת המועדון שחיה את המועדון 24/7, לבין בעלה יעקב, שנולד בירושלים ואף היה שופט כדורסל בליגה הלאומית שנים רבות. הבעל יעקב הוא אוהד מושבע של הפועל ירושלים ובשל כך השניים "הפרידו כוחות" במהלך המשחק. אסתר ישבה ביציעי גלבוע, ואילו יעקב עם הקהל של ירושלים למרות שברשותו מנוי VIP שמשמש אותו במשך כל העונה, מלבד המשחק העונתי מול שחקני הקבוצה הבכירה מהבירה.
"יעקב הוא אוהד מושבע של הפועל ירושלים עוד מהתקופה שהיה מתגורר בירושלים וכמו שהקלישאה אומרת קבוצה לא מחליפים", אמרה בחיוך אסתרק'ה לאחר המשחק, "הוא כמובן עודד את שחקני ירושלים לאורך המשחק והיה מאוכזב מההפסד. אנחנו מנהלים לאורך כל השנה בבית 'עקיצות' הדדיות בנוגע לקבוצות שלנו והפעם ידי הייתה על העליונה. כמובן שזה ברוח טובה ובהומור. אני יודעת שאחרי הפועל ירושלים – יעקב הוא האוהד מספר 1 של גלבוע גליל".
ויעקב הוסיף לסיום: ״אם כבר להפסיד לקבוצה, אז לגלבוע״. וזה רבותיי, ספורטיביות במלוא מובן המילה!