אדווה עזר בחגיגה כפולה, יאיר סילקו חוגג יום הולדת, ועל מה מוא"ז עמק יזרעאל קיבלה תעודת הוקרה? פלאש! – רכילות בעמק

זה היה ללא ספק השבוע של אשת יחסי הציבור הבכירה אדווה עזר, שחגגה בג׳פניקה עם כל המשפחה – גם יום הולדת וגם קבלת טבעת נוצצת מבן הזוג האוהב..

שני בשבוע. יאיר סילקו מהמרכז הרפואי העמק בעפולה חוגג יום הולדת. ואנחנו יודעים לספר לכם שקיר הפייסבוק שלו "קרס" מהמון המון ברכות. ככה זה שאוהבים.

אידית אלגרבלי, הקוסמטיקאית המוכשרת והמקצועית יחד עם גלית כהן, עוד לקוחה מרוצה. 

שלי שכטר הנפלאה ממערך הקורסים במכללת נצרת עילית יזרעאל, אוהבת את החיים היפים והטובים ובשגרה נראית כמו פרסומת יפה ומשובחת לחגיגת דובדבנים עסיסיים שהיא כל כך אוהבת. לבריאות.

שלא תגידו לא אמרנו לכם: עו"ד אודליה גלעדי נפתלי היא מומחית בתחום מקרקעין ונדל"ן. אז אם מעוניינים בשירות מקצועי ואמין אתם מוזמנים להגיע למשרד שלה בבית כרסנטי בעפולה. המדור שמע עליה המלצות חמות.

עומרי זריהן מעיריית עפולה מקפיד להעניק לחברים שלו ברשת החברתית פייסבוק אינספור פוסטים משעשעים שמותירים המון המון חומר למחשבה. יש לו את זה.

פועלים למען צרכי הקהילה הגאה: המועצה האזורית עמק יזרעאל קיבלה תעודת הוקרה מעיריית תל אביב והמרכז הגאה על פעילותה בנושא קידום שוויון זכויות לקהילת הלהט"ב, כחלק מרשימה של רשויות מקומיות שמקיימות שיח של למידה בנוגע לצרכי הקהילה.

עו"ד אלי מלול, יו"ר דירקטוריון שחקים בעפולה התרגש עמוקות ביום ראשון השבוע במהלך ערב הצדעה אותנטי לעדה התוניסאית בעיר. את ההתרגשות שלו אגב היה קשה להסתיר.