אגדת הדשא גילי לנדאו במגידו

שחקן העבר האגדי ומאמן הכדורגל גילי לנדאו קיים לפני כשבוע הרצאה במועצה האזורית מגידו על הדרך המרתקת שלו להצלחה ועל התובנות שלו לנוסחה המנצחת של קבוצת כדורגל והנהלת ארגון

לנדאו, שכיכב בהפועל תל אביב בשנות ה-80 והביא אותה להישגים רבים במו רגליו וידיו, היה אורחו של ראש המועצה האזורית מגידו איציק חולבסקי.
זוהי הרצאתו הראשונה של לנדאו שפרס במשך כשעה וחצי את משנתו שנעה הרבה מעבר לכדורגל. אמנם לנדאו סיפר על הקריירה שלו שהפכה אותו לאחד הכדורגלנים המוכשרים בישראל ולמאמן מצליח, אך הצליח לשלב באומנות תובנות על הדרך להצלחה, מוטיבציה, ווינריות ורצון אדיר להשפיע ולהצליח. לנדאו סיפר על תחילת דרכו כנער למשפחה דתית בבת ים ואט אט הגיע לשיאי הצלחתו בהפועל תל אביב האגדית של שנות ה-80. בהמשך הוא סיפר על קריירת האימון שלו ומילותיו תובלו בהומור ותובנות רבות גם לעולם העסקי- ניהולי. עוד דיבר לנדאו על הדרך לגיבוש ארגון/ קבוצה, תפקוד במצבי לחץ, יכולת למפות ולבחור את האנשים העובדים בצוות המנהל וכיצד מתרוממים אחרי כישלונות ומתפקדים אחרי הצלחות. בסיום ההרצאה העניק חולבסקי ללנדאו גביע הוקרה והערכה על האישיות, הערכים והאופי של שחקן, מאמן וספורטאי למופת.
חולבסקי: "גילי לנדאו הוא אגדה לא רק על הדשא אלא גם מחוצה לו. יש לגילי יכולת להפוך אירועים ספורטיביים לתובנות עבור כל מי שמנהל ארגון ואני משוכנע שמההרצאה הזאת ייהנו לא רק אוהדי כדורגל אלא גם הציבור הנרחב, בדגש על מנהלי ארגונים, מאמני ספורט וספורטאים צעירים שיכולים ללמוד ווינריות מהי".