אבי אלקבץ נפגש עם מפקד  תחנת המשטרה הנכנס בעפולה

ראש העיר עפולה אבי אלקבץ נפרד השבוע מסגן ניצב אלי מאיר גוזלן מפקד תחנת "העמקים" בעפולה שמסיים בימים אלה ואיחל הצלחה למפקד החדש סנ"צ רמי חורי שייכנס לתפקיד בימים הקרובים. צילום: דוברות עפולה

לאחר כשנתיים בתפקיד מפקד תחנת משטרת 'העמקים' מסיים בימים אלה סגן ניצב אלי מאיר גוזלן קדנציה מוצלחת בתפקיד. ראש העיר עפולה אבי אלקבץ אירח את סנ"צ גוזלן למפגש סיכום במהלכו הודה לו על שיתוף הפעולה פורה עם הרשות המקומית והוסיף כי הוא ותושבי עפולה הרגישו בטוחים מאוד במהלך השנתיים האחרונות.
בנוסף הודה אלקבץ לסגן מפקד התחנה דודו תורג'מן שאף הוא יעזוב בקרוב לאתגר חדש כמפקד יחידת משטרה מובחרת בצפון. בהמשך העניק אלקבץ לסנ"צ גוזלן מגן הוקרה וזה מצדו הודה לאלקבץ בחום על המילים החמות ועל השותפות לאורך כל התקופה.
באותו מעמד נפגש אלקבץ לראשונה עם מפקד התחנה הנכנס סגן ניצב רמי חורי שיתפוס את מוקמו של סנ"צ גוזלן בתחילת החודש הבא. חורי, תושב חיפה, שיחל את תפקידו בתחילת החודש הבא, סקר בפניי אלקבץ את תפקידיו האחרונים וביניהם פיקוד על תחנת כרמיאל. סנ"צ חורי סיפר לאלקבץ כי ביקש לפקד על עפולה שהינה עיר מרכזית ומאתגרת והביע בפניי ראש העיר את רצונו להמשך שיתוף פעולה פורה מול הרשות המקומית.