אבי אלקבץ: "נגמר הפחד, באנו לכאן להשכין שלום"

אבי אלקבץ, ראש עיריית עפולה נכנס היום בבוקר לתפקידו והמסר הראשון שהיה חשוב לו להעביר היה של חיבור הקהילה בעיר: "אם המנהיגים משדרים אחדות, גם התושבים משדרים אחדות". צילום: שיר רותם

בשלושת השבועות שלאחר הבחירות בבירת העמק אבי אלקבץ עדיין לא אחז בסטטוס הרשמי של ראש עיריית עפולה, אבל העובדה הזו לו מנעה ממנו להתחיל בעבודה המוניציפאלית הלכה למעשה. אחרי שהרכיב במהרה קואליציה חזקה עם 11 חברים אלקבץ כבר העמיק בכל הנוגע למשימות החשובות והמשמעותיות שמצויות על שולחנו של ראש העיר עפולה. למרות לוח הזמנים התובעני שלו בחר אלקבץ לציין היום את כניסתו הרשמית ללשכת ראש העיר במפגש עם בני משפחתו, תומכיו, פעילי המטה שלו, חברי מועצה, אישי ציבור ועוד. קצת אחרי השעה תשע בבוקר הגיע אלקבץ לרחבת העירייה שלבשה חג כשברקע נוגן השיר “אדוני ראש העיר”. בזה אחר זה התפנה אלקבץ לחיבוקים, לחיצות ידיים, נשיקות ולצד אלו גם למאות צילומים משותפים שחיש מהר גרפו מאות לייקים ותגובות בפרופילים השונים ברשת החברתית פייסבוק. אחרי שהרים כוסית לחיים לציון הניצחון הגדול שלו על ראש העיר הקודם יצחק מירון, התפנה אלקבץ לשאת נאום בפני מאות הנוכחים. קדם לו רב העיר הרב שמואל דוד.

"באנו לכאן להשכין שלום"

"זה היום עשה השם נגילה ונשמחה בו", אמר אלקבץ בראשית דבריו, "יש כאן הרבה אנשים שמחייכים ושמחים ואני מרגיש באופן אישי שסוף סוף חזרתי הביתה. זה הבית שלנו, זו המשפחה שלנו ויש כאן הרבה חברים והרבה עובדי עירייה שחיכו לרגע הזה. גם אני חיכיתי לרגע הזה לעבוד ביחד. חלפו להן חמש שנים ארוכות לי ולכם אבל הרגע הזה הגיע". אחרי שאמר ברכת שהחיינו בפני הנוכחים הוסיף אלקבץ: "כולנו נרגשים ושמחים, עכשיו שהבחירות מאחורינו. מבחינתי הייתי יכול כבר עכשיו להיכנס ללשכה ולהתחיל לעבוד אבל רציתי להרגיש יחד עם התושבים והעובדים את האווירה. יש פה הרבה מאוד אנשים שהלכו איתי הרבה שנים וחלק מהתקופה הזו הייתה ממש קשה. הייתה תחושה של פחד, תחושה של התעמרות ולשמחתנו אחרי הבחירות ניצחנו, נגמר הפחד, באנו לכאן להשכין שלום".

אלקבץ: "תודה לכולם, גם למי שלא הצביע לי"

|

מגדל העמק: יקי בן חיים לא מבזבז זמן

|