אבידה גדולה לגלבוע: אלעד רמות הוא ההרוג בתאונת האופנוע הלילה

רמות ז״ל, בן מושב רמת צבי, נהרג לפנות בוקר בעת שרכב על אופנוע סמוך לעין חרוד. ״נזכור את אל אלעד תמיד כאדם שורשי, ערכי, אדם שתמיד היה נכון לעזור לקהילה הסובבת אותו״, אמרו היום בעצב בגלבוע. הלוויתו תיערך היום בשעה 15:00 בבית העלמין של רמת צבי. צילום: מתוך פייסבוק

אלעד רמות, 44, תושב המושב רמת צבי שבגלבוע הוא רוכב האופנוע שנהרג בתאונת האופנוע שארעה לפנות בכביש 716 סמוך לעין חרוד.

מדוברות המשטרה נמסר כי רמות ככל הנראה איבד שליטה בעקומה, החליק והתנגש במעקה הבטיחות. כתוצאה מכך, הוא נפצע באורח אנוש ופונה לבית החולים העמק בעפולה. בהמשך, הצוות הרפואי נאלץ לקבוע את מותו.
שוטרי משטרת ישראל ובוחני תאונות דרכים הגיעו למקום ופתחו בחקירת הארוע. פרמדיק מד״א רומן בלמן סיפר: ״כשהגענו למקום ראינו על הכביש גבר ובסמוך אופנוע. הוא היה מחוסר הכרה וסבל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל פעולות החייאה מתקדמות, ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו קריטי״.

האופנוע של אלעד, עליו רכב בליל התאונה. צילום:דוברות המשטרה
האופנוע של אלעד, עליו רכב בליל התאונה. צילום:דוברות המשטרה

"אלעד היה מחובר לאדמה, אבא מדהים לשני ילדיו"

בקהילת הגלבוע ובמושב רמת צבי התעוררו היום לבוקר קשה והתקשו לקבל את הבשורה על אובדנו של אלעד. רמות ז״ל היה דמות מוכרת ומוערכת בכל יישובי האזור והעמק, בין היתר בתחום עבודתו בחשמל וברכיבה על אופנועים. חבריו מספרים כי רק אתמול הוא שיתף פוסט בפייסבוק הנוגע לבטיחות הכבישים בישראל.
שרון פרידמן, חבר קרוב של אלעד סיפר כי הוא מתקשה לעכל את הטרגדיה שפקדה את המושב והגלבוע בכלל: ״זה לא נתפס ושאלעד כבר לא איתנו. אלעד היה אדם מיוחד ומקסים, חובב אופנועים מושבע. כבר מגיל צעיר הוא רכב על אופנועי שטח ולאחרונה גם על כביש. הוא היה מחובר מאוד לאדמה ולעשייה ועבד סביב השעון במקצועיות רבה בתחום החשמל וגם במשק. מעבר לכך הוא היה אבא שהיה מחובר מאוד לשני ילדיו שאהבו מאוד לבלות עימו ולמרות גילם הצעיר גם להיחשף לעבודתו. הילדים היו גם עולמו. אלעד לא סרב לאף פנייה לעזור, לא פעם ללא תמורה כזו או אחרת ותמיד עם חיוך. הוא התגבר על כל אתגר, אבל בסופו של דבר החיים שלו נקטעו ברגע באסון הכל כך קשה הזה״.

צירוף מקרים מזעזע. הפוסט אותו שיתף אלעד מספר שעות לפני התאונה
צירוף מקרים מזעזע. הפוסט אותו שיתף אלעד מספר שעות לפני התאונה

עובד נור: "חסרונו של אלעד יורגש בכל כך הרבה מובנים"

עובד נור, ראש מוא"ז הגלבוע: "כולנו עצובים וכואבים את לכתו של אלעד. אבא נהדר, איש ספורט מצטיין ואיש מקצוע מעולה. חסרונו יורגש בכל כך הרבה מובנים ומקומות ואין לנו אלא לחבק חזק את משפחת רמות היקרה, ואת שחף היקרה שנאלצת לחוות טרגדיה נוספת. אנחנו מבקשים לשלוח ניחומים ולחזק את המשפחה ואת קהילת אמת צבי ואת כל החברים והמכרים הרבים"

שניר פרידמן, תושב רמת צבי הוסיף: ״אלעד היה אדם מדהים ושקט וקשה בכלל ברגעים קשים אלה לדבר עליו בלשון עבר. הוא עבד בתחום החשמל ונחשב למקצוען בחסד עליון בתחום עיסוקו. אלעד רכב על אופנוע מגיל צעיר, וסיים לצערי את חייו באורח טראגי. האופנועים היו מאז ומעולם חלק בלתי נפרד ממנו. נזכור אותו תמיד כאדם שורשי, ערכי, אדם שתמיד היה נכון לעזור לקהילה הסובבת אותו״.

זו אינה הטרגדיה הראשונה שפוקדת את המשפחה. אופיר רמות, בן דודו של אלעד, נהרג בשנת 1997 בתאונת עבודה בעת שעסק בקטיף כותנה, בשדות קיבוץ עינת. בשל הקשר החזק של המשפחה עם תחום האופניים, מיסדו המשפחה, בהובלת שחף ואלעד, את "סובב אופיר", מסע אופניים בנופי ילדותו של אופיר ברמת יששכר.

הלוויתו של אלעד ז״ל תיערך היום בשעה 15:00 בבית העלמין ברמת צבי.