אביב של התחדשות בפיבין עפולה

מותגים חדשים בכלי העבודה, הרחבת קו המוצרים ושדרוג של המחלקות השונות: ב"פיבין" עפולה מקפידים להתחדש ולרענן – וחג האביב והפסח הוא סיבה טובה לחשוף בפניכם את החידושים במקום

את חברת פיבין אין ממש צורך להציג בעפולה, בעמק ובכל הצפון. יותר משלושה עשורים של פעילות ענפה בתחום הבנייה, האספקה הטכנית והבית מיתגו אותה כחברה מובילה ואמינה, חברה מתפתחת, שמעניקה ללקוחות עסקיים, פרטיים, קבלנים ואנשי מקצוע את מיטב הפתרונות לכל צורך.
בבית המסחר של חברת פיבין מתחם רחב ידיים ובו חנות לאספקה טכנית, חנות עיצובים לבית, ומגרש חומרי בניין.
לעובדי החברה ונותני השירות ידע רב וניסיון של עשרות שנים במצטבר. ה-"אני מאמין" של החברה, שמוטמע היטב בתרבות הארגונית מתמקד בשלושה ערכים: מקצועיות, נגישות ושירות.
לצד שלושה ערכים אלו מקפידים ב"פיבין" שלא לקפוא על השמרים ולהמשיך להתפתח- במטרה להעניק את המענה הייעודי לקהל הלקוחות הרחב שלהם.כחלק מההתפתחות וההתחדשות, וברוח האביב שבפתח, החברה ערכה מספר תהליכי רענון, שדרוגים ושינויים במחלקות השונות.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


ב"פיבין" סיפרו השבוע כי החל מהעת הנוכחית ניתן לרכוש בחנות האספקה הטכנית את כלי העבודה הידניים של המותגים המובילים "סיגנט" ו"קנדי".
כמו כן ניתן לרכוש כלי עבודה חשמליים של המותג "איינהיל"- (Einhell) וזאת לצד יתר המותגים המוכרים בשוק ובהם: בוש ומקיטה.
בקטגוריה זו ניתן לציין גם את כניסת המותג  "אגו" (EGO), לחנות. אנשי המקצוע בפיבין הדגישו כי מדובר ב'ליין' של כלי עבודה נטענים ומקצועיים לגננים. 'ליין' הכלים כולל בין היתר מכסחות דשא, חרמשים, גוזמות, מסורי שרשרת, רב כלי ומפוחים.
אם כבר מדברים על מוצרים חדשים, על המדפים בחנות האספקה הטכנית תוכלו למצוא גם מוצרי רובה של החברה המתקדמת בעולם "לטיקריט", בשלל גוונים ססגונים. מחלקת האיטום שודרגה אף היא במגוון מוצרים לפתרונות איטום ייחודים מבית אלרם ווינקלר. כמו כן מחלקת סניטריה בחנות הטכנית התרחבה ומציעה היום לכל סוגי הלקוחות מבחר נרחב של מוצרי סניטריה ובינהם: מוטות פינוק, מאחזי יד, וערכות רחצה במחירים נוחים לכל כיס ובאיכות גבוהה ומשתלמת.

• הכל במקום אחד

מתכננים לבנות בית או לשפץ? גם פה תקבלו מענה ממוקד מטרה בפיבין כשמומחי הבניה של החברה עומדים לרשותכם. אגב, חשוב לציין: הליווי והייעוץ הוא ללא תשלום.
מיותר לציין שבחברה לא יכלו להתעלם מחג האביב ולאחרונה מחלקת הצבע התחדשה לה במותגי צבע חדשים, בקטגוריות מחיר מוזלות, לצד ה"שחקנים" המוכרים והותיקים שבשוק ושנמכרים בחנות (טמבור, נירלט, סאן-דק, רינקל ואלרם).


המחלקות בפיבין כוללות: כלי עבודה, פרזול, אביזרי חשמל, איטום, חומרי בניין, סניטריה, צבע, תחזוקת הבית, ביגוד ומיגון, גינון והדברה.


בחנות העיצובים תוכלו למצוא מוצרים חדשים ובינהם אביזרי אמבט בואקום, אביזרי אמבט מבית שגיב, מוצרים של המותג היוקרתי "גרוי", כיורי מטבח "בלנקו", חיפויי זכוכית למטבח, ומגוון מתחדש של קרמיקה. בחברה הדגישו כי בחנות נמכרות שלוש סדרות חדשות של ברזים עם עד 10 שנות אחריות- מבית “סווארדה".

• במסגרת הרענון נכנסו לחנות גם מגוון אביזרים ייחודים לשיפוצניקים ואנשי מקצוע בתחומים שונים.

מעבר לתהליך המכירה ממשיכים בחברה להעניק כאמור ייעוץ מקיף ומורחב בנושא הבנייה, מתחילת התהליך ועד קבלת המפתח. כמו כן ניתן בפיבין ייעוץ והדרכה על צבע, מוצרי אינסטלציה, תחזוקת הבית, ופתרון ומענה לכל סוגיה מקצועית.