עפולה: עשרות אלפי ש"ח נתפסו בפשיטה על מועדון הימורים

במהלך הפשיטה נתפסו גם עמדות מחשב, מערכות שליטה והקלטה, מחשבים, מקלדות ומסכים. צילום: דוברות המשטרה

משטרת ישראל פועלת בנחישות כנגד תופעת ההימורים בכל הכלים העומדים לרשותה, שכן לתופעת ההימורים הבלתי חוקיים השפעות שליליות רבות: כניסה לחובות והתמוטטות כלכלית של המשתתפים הגורמת להרס משפחות, הלוואות בשוק האפור בריבית גבוהה מאוד אשר ברוב הפעמים גוררת גם סחיטה באיומים ובכוח וכן צבירת הון שחור ע"י גורמים עבריינים שאינו מדווח ותומך בפעילות עבריינית אחרת.
ביום חמישי האחרון, במסגרת המאבק בתופעת ההימורים הבלתי חוקיים, משטרת ישראל בתחנה עפולה ביצעה פשיטה על מועדון הימורים הגרלות משחקים בלתי חוקיים בעיר.
במהלך הפעילות נתפסו מוצגים רבים ובהם מספר עמדות מחשב, מערכות שליטה והקלטה, מחשבים, מקלדות ומסכים. כמו כן נתפסו 28 אלף שקלים במזומן. מדוברות המשטרה נמסר כי מספר שחקנים שהימרו במועדון עוכבו לחקירה וכך גם 2 מפעילי המקום.
במטרה למגר את תופעת ההימורים בנוסף לחקירה הפלילית ותפיסת הציוד, בהמשך ישקל צו סגירה שיפוטי על ידי תביעות רישוי מחוז צפון.
"משטרת ישראל תמשיך ותפעל בכל האמצעים העומדים לרשותה במאבק כנגד פעילות עבריינית של הימורים בלתי חוקיים ותגיע גם לכל אותם מקומות המוסווים כעסקים תמימים ולמעשה מנהלים במקום פעילות עבריינית ענפה של הימורים בלתי חוקיים", סיכמו במשטרה.