עפולה: מענה למעל 1000 פניות תושבים מאז פרצה הקורונה

מנהל היחידה לפניות ציבור בעיריית עפולה, אורן אקיקוס, חשף השבוע כי המוקד העירוני שעובד 24/7 ותוגבר מאז פרצה מגפת הקורונה, טיפל כבר ביותר מאלף פניות שונות בנושא. צילום: דוברות עיריית עפולה

כחודשיים לאחר שהכתה לראשונה בישראל התייחס השבוע מנהל היחידה לפניות ציבור בעיריית עפולה ועוזר ראש העיר, אורן אקיקוס לנתון לפיו מאז הכתה מגפת הקורונה בישראל התקבלו 1,149 פניות של תושבים במוקד העירוני בעפולה שעסקו בנושא.
עיקר הפניות למוקד היו בקשות סיוע באוכל והן באו בעקבות הפרסומים הרבים של הרשות על סיוע בחלוקת מנות מזון וחבילות מזון לחג הפסח, פניות נוספות עסקו בהפרות של הנחיות משרד הבריאות על ידי תושבים אם מדבור בהתקהלויות או בהפרות בידוד, פניות אחרות עסקו בשאלות בנושא שגרת החיים בעקבות הנחיות משרד הבריאות, בעיקר בנושאי יציאה מהבית, וכן פניות שעסקו בנושא חיטוי במרחב הציבורי.


 


אקיקוס ציין כי העלייה החדשה מובנת לאור המשבר שפקד את המדינה בכלל ובעפולה בפרט ומיד עם התפרצות הנגיף בישראל, הנחה ראש העיר לתגבר את המוקד העירוני בעובדים סוציאליים ובפסיכולוגים מהשירות הפסיכולוגי חינוכי שנתנו מענה 24/7 לכל פנייה והוסיף: "הפניות הרבות מאז פרץ משבר הקורונה הן הבעת אמון של הציבור במוקד ולכן היה חשוב לנו לרכז מאמץ כדי לקצר את זמן ההמתנה ולטפל במהירות האפשרית בכל הפניות של הציבור. אני מזמין את תושבי עפולה להמשיך ולפנות אלינו בכל שעה ובכל שאלה או בקשה ואנחנו נטפל בהקדם האפשרי".