עין חרוד איחוד: מגרש ספורט משולב חדש לטובת פעילות קהילתית

עלותו של מגרש הספורט המשולב נאמדת בחצי מיליון ש'. צילום: מוא"ז הגלבוע

בגלבוע גאים בפרויקט הקמת מגרשי ספורט ביישובי המועצה, ומתייחסים אליהם ככלי איכותי למימוש ערכים חברתיים התומכים בפעילויות קהילתיות ביישובים. תנופת הפיתוח בגלבוע קיבלה השבוע ביטוי מוחשי כאשר הנהלת המועצה הגיעה לקיבוץ עין-חרוד איחוד, במטרה לחנוך את מגרש המיני פיץ' החדש, ולמוסרו לטובת פעילות הקהילה.
"על מגרשים כמו זה צומחים ערכים טובים לעתיד ילדינו, וערכיות זו מחוברת ישירות למדיניות הפיתוח בישובים", אומר עובד נור, ראש המועצה. "פאר של שיתוף הפעולה להבין יחד את הצרכים, לפעול באופן נמרץ למימושם, ולהפוך חלומות למציאות. אני מאחל שמגרש זה יהיה תמיד שוקק חיים, לב פועם של פעילות וצחוק ילדים", לדברי ראש המועצה באירוע.
בניית מגרש הספורט המשולב בעין-חרוד איחוד, מגיעה בהמשך לפעילות המועצה, שהחלה בעמידה בקול קורא של המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, ועלותו נאמדת בחצי מיליון ש'.
עבודות פיתוח התשתיות כללו מצעי בסיס, דרכי גישה, דשא סינטטי, גידור, מתקני ספורט, צביעה והצבת תאורה חדישה. בנוסף המגרש כולל קיר הגנה מכדורים, והכול "נארז" בעיצוב חדשני למגוון משחקי כדור.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


המגרש החדש נמצא באזור ייעודי לספורט קהילתי, ואף עשוי מחומרים איכותיים העמידים לכל מזג אוויר, דבר המאפשר לשחק עליו כמו מקצועניים. "המועצה שלנו גדלה ומתפתחת, ואתה גם הצרכים בתחום החינוך הבלתי-פורמלי", מוסיף עובד נור. "אנו לא מפסיקים להיות יצירתיים בשביל להוסיף עוד פעילויות, עוד מתחמים ירוקים ועוד משחקים לילדינו. כך, יחד עם פעילות מבורכת ותורמת עם תושבינו, אנו מרחיבים את הפעילויות הקהילתיות, ומקדמים אורח חיים בריא בגלבוע". אומר ראש המועצה.
בגלבוע מבקשים לציין לטובה את המחויבות של גורמי המקצוע במועצה, בראשותה של ענת מור המנכ"לית, ויוסי עמר (פרויקטור המיזם) בשיתוף מהנדס המועצה, קובי צורי, הובילו יחדיו לפעילות נמרצת של תכנון מקדים, גיוס תקציבים והכנת האומדנים, וליווי הביצוע עד המסירה לטובת הקהילה.

 

זוכרים את החייל שנחטף בעזה: טורניר כדורגל לזכרו של שקד דהן ז"ל

|

נוף הגליל על הפודיום

|

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|