נעצרו חברי כנופיה שעסקה בעבירות הונאה ומס בהיקף של מיליוני ש"ח

ארבעה תושבי נוף הגליל ונצרת ביניהם יועץ מס נעצרו כחשודים בעבירות של בהוצאה וקיזוז של חשבוניות פיקטיביות בהיקף של מיליוני שקלים. המחשה: צילום- דוברות המשטרה

בתום חקירה סמויה שארכה מספר חודשים פשטו בשבוע שעבר שוטרי המחוז הצפוני בשיתוף חקירות מע"מ-חיפה והצפון על מספר חברי כנופיה תושבי נצרת שנעצרו בחשד לעבירות הונאה ועבירות מס של מיליוני שקלים.
עם סיום שלב החקירה הסמויה שארכה מספר חודשים פשטו בלשי היחידה המרכזית של מחוז צפון בשיתוף חוקרי מע"מ-חיפה והצפון על בתיהם של החשודים (23,36,31,61) תושבי הערים נצרת ונוף הגליל.
על פי החשד החשודים, (אחד מהם יועץ מס), עסקו בהוצאה וקיזוז של חשבוניות פיקטיביות בהיקף כולל של מיליוני שקלים. במסגרת המעצרים נתפסו מספר פריטי נדל"ן ורכבי יוקרה בסכום העולה על 18 מיליון ש"ח ומזומנים בסכום של מאות אלפי שקלים.
מדוברות משטרת ישראל נמסר: "משטרת ישראל ורשות המסים רואות בחומרה את הקשר ישיר בין עבירות כלכליות לפעילות עבריינית אלימה הפוגעת במרקם החברתי וימשיכו להילחם עם כלל גורמים האכיפה והאמצעים העומדים לרשותן על מנת לחזק את תחושת הביטחון בקרב הציבור ולהביא את העבריינים לדין".

 

נוף הגליל: נתפסה סחורה החשודה כמזויפת

|

לבקשת משטרת ישראל: הושמד רכב משופר בשווי 140 אלף ש"ח

|