מיזם מרגש במוא"ז הגליל התחתון: חבילות של אור למען תושבי הסביבה

אופיר שיק, מ"מ וסגן ראש המועצה: "בימים של סגרים ובידודים, הבנו עד כמה נדרש הקשר הבלתי אמצעי גם ביומיום, ולכן החלטנו לאור הניסיון מהשנה החולפת כי בחנוכה השנה, נרחיב את הפרויקט"

במועצה האזורית גליל תחתון מובילים בימים אלה מיזם ייחודי ומחמם לב, ברוח חג החנוכה. מ"מ וסגן ראש המועצה, אופיר שיק מספר על מיזם מרגש בהובלת מחלקות הנוער והרווחה במועצה, אשר במסגרתו רתמו מתנדבות ומתנדבים, בוגרים ובני נוער שיביאו במהלך ימי חג החנוכה חבילות של אור לתושבי העיר טבריה, בשיתוף פעולה עם עמותת החסד 'שכן טוב'.
"אנו מאמינים בגלגל של טוב, ומבקשים ולהרבות את הטוב במרחב. אין ראוי מחג האורות, חג החנוכה לעניין הזה. אני מבקש להודות לחברים המתנדבים בשמחה, לעובדי המרכז הקהילתי ואגף הרווחה על הירתמותם לעשיה החשובה והמרגשת. במהלך תקופת הקורונה ארזנו מספר פעמים חבילות לקהלים שונים ביישובי המועצה. בימים של סגרים ובידודים, הבנו עד כמה נדרש הקשר הבלתי אמצעי גם ביומיום, ולכן החלטנו לאור הניסיון מהשנה החולפת כי בחנוכה השנה, נרחיב את הפרויקט ונקיים אירוע שיא בחג האורות," מוסיף שיק -המשמש בתפקידו גם כיו"ר הנהלת המרכז הקהילתי, "מתנדבים ומתנדבות בני המועצה נרתמו בשמחה רבה לאריזת חבילות של אור לעשרות משפחות אשר החל מיום ראשון, נר ראשון של חנוכה ישמחו מאוד לזכות בחבילות המיוחדות, חבילות שכולן אור".
"חנוכה הוא חג האורות", אומר שיק ומוסיף, "אנו מאמינים במועצה שנכון כל העת להמשיך ולהניע את גלגל הטוב בעולם ואין ראוי לכך יותר מחג החנוכה. בני הנוער והמשפחות בשישה עשר יישובי המועצה פעלו במהלך השבוע לאיסוף מזון יבש שייארז בחבילות אישיות למשפחות הנצרכות ואף יכילו חנוכייה, נרות, מטבעות שוקולד, והפתעות נוספות. אני מבקש להודות לחבורה המופלאה של המתנדבים שלנו, המגיעים לשמוח ולשמח עד הבית. הם האורות שלנו."
מנהלת מחלקת הנוער במועצה הממונה על מבצע החבילות אלה בדש, אמרה: "הפרויקט 'מאירים את הגליל' הוא חוויה ערכית מרגשת ומשמעותית מאין כמותה. אריזות המזון שנארזו בעשרות חבילות יועברו לעמותת 'שכן טוב' בטבריה לטובת משפחות נצרכות כדי להביא אור של שמחה לתושבים."
תוך כדי מציין כתבנו כי במועצה האזורית הגליל התחתון מתקיים גם המיזם 'מגבירים את האור' מיזם מרגש אליו כבר נרשמו עשרות מתושבי המועצה אשר נרתמו להגיע לבתי שורדי שואה וותיקים בודדים ביישובי המועצה ולהדליק עימם נרות חנוכה בשמחה רבה.