מגדל העמק בשירות התושבים

לאחר הקמת אגף שירות ופניות הציבור התקיימו סדנאות לשיפור מיומנות ותודעת השירות ל-180 עובדי הרשות. צילום: דוברות עיריית מגדל העמק

עיריית מגדל העמק קבעה יד לשיפור השירות לתושבים כמשימה בעלת חשיבות גבוהה. במסגרת מהלך זה נפתח השנה אגף שירות ופניות הציבור בניהולה של איילה זלצר. מטרתו המרכזית של האגף היא לנהל את יחידות הביצוע של המוקד העירוני ופניות הציבור, וכן להוביל תהליכי רוחב של שיפור השירות העירוני בכלל. בהובלת ראש העיר ומנכ"ל העירייה, ובליווי חברת היעוץ של ד"ר גלעד ארנון, נקבעו מהם העקרונות המרכזיים בשירות איכותי לתושבים.



במהלך תקופת הקורונה אגף שירות ופניות הציבור עמל בכוחות מתוגברים לתת מענה לכל התושבים שפנו למוקד. מספר הפניות היומיות עלה בכ-400% וצוות המוקד תוגבר בהתאמה כדי להיות זמין עבור התושבים.
על מנת לשפר בשטח את השירות, הוחלט לקיים סדנאות להקניית מיומנויות ותודעת שירות לכלל העובדים המעניקים שירות בעירייה. משמעות מהלך זה היא שבמהלך החודשים יוני עד ספטמבר כ-180 מעובדי הרשות ישתתפו בסדנאות ויקבלו כלים ומיומנויות למתן שירות מיטבי. צעד זה הוא רק אחד מתוך צעדים רבים והשקעה של עיריית מגדל העמק בשיפור השירות העירוני.

"השאיפות שלי הן להגיע למקומות לא צפויים"

|