כתב אישום נגד ח"כ (לשעבר) חנין זועבי ובכירים נוספים בבל"ד

זועבי ונאשמים נוספים, חלקם נושאי משרה בכירים לשעבר במפלגת בל"ד, מואשמים בעבירות של ניסיון לקבל דבר במרמה וזיוף. צילום: ויקיפדיה(Palestina Livre)

בהמשך להודעת היועץ המשפטי לממשלה ד"ר אביחי מנדלבליט, על החלטתו להעמיד לדין את חברת הכנסת לשעבר חנין זועבי, המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה הגישה לבית משפט השלום בנצרת כתב אישום נגד חברת הכנסת לשעבר חנין זועבי ונגד 12 נאשמים נוספים, חלקם נושאי משרה בכירים לשעבר במפלגת בל"ד, בגין עבירות של ניסיון לקבל דבר במרמה וזיוף בכוונה לקבל דבר – כל אחד לפי חלקו.
כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד עמרי קופלר, בן עמי כהן ומיכל מזרחי, הינו חלק מהסדר טיעון, שבמסגרתו הנאשמים יודו ויורשעו בעבירות המיוחסות להם, ויעתרו להטלת עונשים מוסכמים בין היתר עונשי מאסר בפועל שירוצו בדרך של עבודות שירות, עבודות לתועלת הציבור, מאסרים על תנאי וקנסות הנעים בין 25,000-75,000 שקלים.
כזכור, זועבי נחקרה יחד עם כ-35 חשודים נוספים, ובהם נושאי משרה בכירים בשעתו במפלגת בל"ד, בחשד לביצוע עבירות זיוף ומרמה בקשר למסמכי דיווח של מפלגת בל"ד שהוגשו למבקר המדינה, בשתי מערכות בחירות, הכלליות והמקומיות, שהתקיימו בשנת 2013.

 

נוף הגליל: נתפסה סחורה החשודה כמזויפת

|

סמוך לטירת צבי: סוכלה הברחת נשק גדולה

|