כינרת: עונת הרחצה תפתח ב-18 במרץ 2021

באיגוד ערים כינרת בירכו על הגשמים שמילאו את הכינרת ונערכים לפתיחת עונת הרחצה בשישי הבא – 18 במרץ וקליטת המוני הנופשים הצפויים לפקוד את חופי האגם הלאומי, בחג הפסח הקרוב. ביום הבחירות הקרוב. צילום: שי מזרחי

בכינרת נערכים לקראת עונת הרחצה שתפתח באופן רשמי ביום שישי הבא ב- 18/3/21.
מאיגוד ערים כינרת נמסר כי יתקיים שיתוף פעולה לאורך השנה וכוח האדם יתוגבר בתקופת עונת הרחצה, על מנת להבטיח, כי יישמר השקט בחופים. כוחות המשטרה ופקחי האיגוד, יפעלו בסיוע 'יחידת משמר הסביבה כינרת' והצוותים בחופים, למען אכיפה ושמירה על הסדר הציבורי וזאת בנוסף למאבטחים ולסדרנים, אשר יוצבו מטעם האיגוד.
באיגוד ערים כינרת מסרו עוד כי בזמני השיא יופעל  מוקד המצלמות של "כינרת בטוחה", השולט ב-161 מצלמות האבטחה בחופים. כמו כן, מופעלים צוותי ניקיון ותחזוקה מתוגברים.


דנה בכר, מנהלת אגף מנהלת הכינרת: "הצוותים בחופים עוסקים גם בקבלת הקהל הרב שחזר לכינרת מיד עם שחרור הסגר וזאת לצד עבודות תחזוקה מאומצות כחלק מההכנה לפתיחת עונת הרחצה הרשמית"


בהודעת איגוד ערים כינרת הציבור התבקש להישמע להוראות המצילים והפקחים ולהקים אוהלים באזורים המותרים. עליית המפלס הביאה לכך שתשתית בנויה, כמו למשל מדרגות וקירות כוסו במים. לכן יש לשים לב לשילוט ולהוראות המעבר השונות ולהיכנס למים רק דרך האזורים המותרים לכך. כמובן שיש לרחוץ רק בשעות הפעילות של המצילים ובחופים המוכרזים, לא לטפס על מעקות הבטיחות ולא לקפוץ למים מראשי הקירות.
עידן גרינבאום, יו"ר איגוד ערים כינרת וראש המועצה האזורית עמק הירדן, בירך על פתיחת עונת הרחצה ואמר כי : "העונה אנו מצפים ליותר מ- 2.5 מיליון נופשים בכינרת, עקב החשש לטוס לחו"ל בשל הקורונה. אנו מבקשים מהציבור, שכולו מעוניין בבילוי נעים באגם הלאומי, להיות סבלניים ואחראיים, להישמע למצילים ולצוות החוף, לשמור על נהלי הבטיחות, להשגיח על הילדים במים ובחוף, להקפיד על הניקיון, לנהוג בזהירות מרבית בנהיגה בכלי השייט ולדאוג לא להפריע לזולת. לאחר תקופה ארוכה של סגר, כולנו זקוקים לנופש. אני מאחל לכולם חופשה נעימה בכינרת ובריאות".

חוף דוגית. צילום עזרא באזי
חוף דוגית. צילום עזרא באזי

דנה בכר, מנהלת אגף מנהלת הכינרת ציינה כי במהלך החורף בוצעו בחופי איגוד ערים כינרת עבודות תחזוקה שוטפות, חידוש שילוט, גיזום בטיחותי, כיסוח צמחיה, שיפוץ מבני שירותים ומתקני נופש ועוד.
"תפעול חופי הכינרת לצד הקורונה הינו מאתגר. הצוותים בחופים עוסקים גם בקבלת הקהל הרב שחזר לכינרת מיד עם שחרור הסגר וזאת לצד עבודות תחזוקה מאומצות כחלק מההכנה לפתיחת עונת הרחצה הרשמית. אנו באיגוד מצפים ונערכים לעונה ארוכה ועמוסה, עם ביקוש גדול לנופש בכינרת, אשר שמרה על מפלסה הגבוה גם החורף הזה והיא יפה מתמיד. אנו מזמינים את הציבור להגיע לנפוש בכינרת כחולה ומלאה ובברכת עונת רחצה נעימה ובטוחה לכולם!".

למידע- כוכבית כינרת מכל טלפון 55477* ובאתר רשות הכינרת – www.kineret.org.il

לאחר פרויקט שיקום והנגשה ב- 25 מיליון שקלים: קק״ל פתחה את נחל השופט למבקרים

|

ברוח האביב: סיור מסביב למסילה – לאורכה ולעומקה של רכבת העמק

|