חופש תרבותי: שת"פ בין המשכן לאמנות בעין חרוד לאתרי אירוח בגלבוע והעמק

מי שיגיעו למוזיאון עם קבלה ממסעדת "ארטישוק" אשר בעמק המעיינות, מאותו השבוע, יקבלו הנחה של 20% בכניסה למוזיאון עבור מבוגרים, כמו כן, במתחמי הלינה עין חרוד, ניר דוד ובית אלפא, יוענק למבקרים "כרטיס משפחתי" למשכן לאמנות, עמו תוכל כל המשפחה (ללא מגבלה על מספר הילדים) לבקר במשכן במחיר של 80 ₪ בלבד (נמוך יותר משני כרטיסי מבוגרים).
צילום: ויקיפדיה(מיכאל יעקובסון)

עמק יזרעאל הוא הגדול שבעמקי הצפון ומשופע בפארקים, נחלים, מעיינות ומשכן לאמנות מיוחד בקיבוץ עין חרוד.
בחודש אוגוסט, המשכן, יוצא בשיתופי פעולה משתלמים, לבניית חופשות קיץ מלאות בעניין, הנאה, טבע ותרבות, בשיתוף עסקים נבחרים בעמק: המתארחים במתחמי הנופש של קיבוץ עין חרוד, קיבוץ ניר דוד וקיבוץ בית אלפא, וכן מי שיגיעו למוזיאון עם קבלה ממסעדת "ארטישוק" אשר בעמק המעיינות, מאותו השבוע, יקבלו הנחה של 20% בכניסה למוזיאון עבור מבוגרים.
במתחמי הלינה יוענק למבקרים "כרטיס משפחתי" למשכן לאמנות, עמו תוכל כל המשפחה (ללא מגבלה על מספר הילדים) לבקר במשכן במחיר של 80 ₪ בלבד (נמוך יותר משני כרטיסי מבוגרים)
המשכן לאמנות בעין חרוד נחשב לאחד מהמוזיאונים לאמנות הטובים בישראל. מבנה המשכן הינו מופת של תכנון אדריכלי.
בימים אלה מוצג במוזיאון אשכול התערוכות העכשווי "בת קול" – המציע קריאות חדשות בסיפורה של האמנות הישראלית, באצירתו של יניב שפירא.
תצוגת הקבע "אוצרות המשכן לאמנות (פרק א')" כוללת יצירות אמנות של גדולי האמנים היהודיים והישראליים, מתוך האוסף העצום של המשכן, באצירה משותפת של יניב שפירא ויהודית בז'רנו. באגף היודאיקה מוצגת תערוכה מרתקת של אמנות טקסטיל עתיקה ועכשווית גם יחד, באצירתה של דבורה ליס.
המשכן הינו מתחם תרבות ופנאי, מוקף במדשאות, המציע חלל מרווח, ממוזג ומעוצב הכולל בית קפה בחצר מקסימה.
בחודשי הקיץ מוצעות למשפחות המבקרות במשכן, פעילויות חווייתיות ויצירתיות: סיור-משחק עצמאי עם כרטיסיות פעילות, שעת סיפור ויצירה, סיורים מודרכים וסדנאות יצירה בהשראת התערוכות.