חדש במגדל העמק: אגף שירות ופניות הציבור

השבוע התקיים טקס חניכת האגף החדש במעמד ראש העיר, סגניו, חברי מועצה ומנהלי מחלקות. ברדה: "משדרגים למצוינות בשירות ומשפרים ת הטיפול ופניות הציבור"

ממשיכים לחדש ולהתחדש, מזל טוב לעיריית מגדל העמק, . אגף שירות ופניות הציבור נפתח באופן רשמי בעירייה.
בטקס חניכה מרגש שהתקיים השבוע בהשתתפות ראש העיר אלי ברדה, מ"מ וסגנו סרגיי אוקלנדר, סגן ראש העיר נחום אסולין, חבר המועצה יוסי רואש, מנהלי מחלקות ועובדים, הסביר ברדה את חשיבות האגף שיגשר בין התושב ליחידות המקצועיות העירוניות השונות, ויוביל תהליכים כלל עירוניים במטרה להעניק שירות מקצועי ואיכותי לשיפור השירות ואיכות החיים של התושב.
איילה זלצר ששימשה בשלוש השנים האחרונות כעוזרת ראש העיר מונתה למנהלת האגף ש
יכלול את המחלקה לפניות הציבור, אותה תנהל מעיין סיטבון לב, והמוקד העירוני.
האגף יעניק מענה בנושאים שונים כגון: ניהול ערוצי שירות ישירים של מוקד ופניות הציבור, דיאלוג עם לקוחות הרשות במטרה לשמוע את קול הלקוח וכדי לקבל מידע על איכות השירות, בניית אסטרטגית שירות עירונית ושפת שירות אחידה והטמעתה בקרב המנהלים וכלל יחידות הרשות, הובלת תהליכי פיתוח ארגוני, פיתוח והובלת תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית ברשות, בקרה על איכות השירות ושביעות רצון התושבים, והובלת תהליכי למידה והפקת לקחים ויצירת מוטיבציה למתן שירות איכותי ברשות.


 

  


המחלקה לפניות הציבור מהווה אמצעי קשר מרכזי בין התושב לעירייה על יחידותיה ואגפיה. בנוסף, מטפלת המחלקה במקרים בהם אגפי העירייה לא הצליחו לטפל, או לחלופין במקרים בהם הטיפול לא התבצע לשביעות רצון התושב. המחלקה עובדת בשיתוף פעולה מלא עם כלל הגורמים העירוניים על מנת לתת מענה מיטבי לתושבים.
איילה זלצר הודתה בהתרגשות לכל בעלי התפקידים ברשות ובראשם לראש העיר אלי ברדה: "אני מודה לראש העיר אלי ברדה שבחר לשים בראש סדר העדיפויות את נושא השירות ופניות הציבור מתוך רגישות ומחויבות לתושבי העיר".
ראש העיר אלי ברדה איחל הצלחה לאיילה זלצר מנהלת האגף ואמר: "אגף שירות הציבור יטייב וידייק תהליכים על מנת שהתושבים ירגישו שהם מקבלים שירות טוב כי בסופו של דבר זה התפקיד שלנו. כל האגף מכוון שירותיות למען התושבים".