"התפילות נענו": אושרו תקציבים להקמת בתי כנסת ברובע יזרעאל ושכונת C1

בתי הכנסת החדשים יוקמו בעלות 1.5מיליון שקלים. צילום: דוברות עיריית עפולה

1.5 מיליון שקלים אישרה עיריית עפולה להקמתם של שני בתי כנסת חדשים בשכונות החדשות 'רובע יזרעאל' ושכונת C1 החדשה שהולכת ומתאכלסת. מדובר למעשה בבשורה גדולה עבור תושבי שכונת 'רובע יזרעאל' שהוקמה לפני למעלה מעשור שנים אך תושביה נאלצו עד היום להתפלל במבנים טרומיים ובצפיפות לא נעימה. מיד עם עלייתו של אבי אלקבץ הוא החל במציאת תקציבים להקמת מבנה קבע עבור בית הכנסת וכיום, כשנה וחצי לאחר בחירתו לתפקיד ראש העיר, בנייתו של בית הכנסת נמצאת בימים אלה בעיצומה ובמסגרת עבודות ההקמה כבר יצקו את הרצפה ובימים אלה בונים את קירות המבנה.
אך הבשורה הגדולה עבור התושבים התקבלה בישיבת המועצה שנערכה בתחילת השבוע כאשר חברי מועצת העיר אישרו תקציב נוסף של מיליון שקלים לסיום העבודות ולפתיחתו בשעה טובה של בית כנסת קבע ראשון בשכונה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


יו"ר וועד בית הכנסת, אמיר רביבו התייחס לבשורה המשמחת ואמר: "לשמחתנו, מאז שראש העיר אבי אלקבץ נבחר אנו מרגישים שינוי בגישה, בהקשבה לצרכים שלנו ובדחיפה אדירה שמובילה להשלמת המשימה שהיא משכן קבע לבית כנסת גדול ומכובד שייתן את המענה המיוחל לתושבי רובע יזרעאל. אני רוצה להודות לראש העיר ולמהנדס העיר על כל הסיוע בדרך להגשמת החלום".
יש לציין כי באותה ישיבה אושר תקציב נוסף של 525 אלף שקלים המתווסף לתקציב קיים של 250 אלף שקלים (ובסך הכל 775 אלף שקלים) להקמת בית כנסת עבור השכונה החדשה C1 שהולכת ומתאכלסת אט אט במיקום שנבחר לפני מספר חודשים תוך כהליך של שיתוף ציבור שקיימה העירייה מול וועד השכונה.