המדור הכלכלי: אנשים, זה כל הסיפור

הטור הכלכלי של עליזה פרץ, מאמנת אישית ויעצת עסקית: והשבוע- על כנס טק בעמק – כנס נטוורקינג לבעלי עסקים שהתקיים לפני כשבוע

בשבוע שעבר התקיים כנס טק בעמק – כנס נטוורקינג לבעלי עסקים. לכנס הגיעו כ-80 מבעלי עסקים שנהנו מהרצאות מעניינות בנושא מכירות, שיווק, מדיה חברתית ומיתוג.
בעולם עסקי משתנה ומהיר חשוב מאוד לשמור ולייצר מערכות יחסים בין אנשים. מטרת הכנס מלבד הנגשת ידע הייתה לחבר בין אנשים כדי שיוכלו להפיץ את הבשורה שלהם אחד לשני ולנסות ליישר שתופי פעולה. כאשר בונים אסטרטגיית שיווק חשוב לעשות זאת בכמה ערוצים, ולא רק במדיה החברתית.
רוב בעלי העסקים נטשו את השיווק הישן ומתמקדים רק בשיווק האינטרנטי, משקיעים כסף רב במדיה החברתית וכבר לא משקיעים במפגשי נטוורקינג.
בחיבורים בין אנשים, חשוב להרחיב את מעגל האנשים אתם אנחנו רוצים לעשות עסקים ולהשקיע גם בשיתופי פעולה עם קולגות, ועם בעלי עסקים שהמוצר שלהם או השרות יכולים להיות המוצר המשלים שלנו. ככל שנרחיב את המעגלים החברתיים כך נהנה משיווק ללא עלות. כך הלקוחות שלנו והאנשים איתם אנחנו משתפים פעולה יוכלו להפנות אילנו לקוחות פוטנציאלים.
כאשר אתם רוצים לבחור בעלי עסקים לשיתוף פעולה מוצלח חשוב  לבדוק מספר פרמטרים כדי שהחיבור יצליח לייצר WIN' WIN שגם אתם תרוויחו וגם הצד השני.
בין הפרמטרים החשובים: שיש לבעלי העסקים איתם בחרתם לשתף פעולה לידים, שהם מותג ואוטוריטה בתחום שלהם, שאתם מכירים את המקצועיות והשירות שלהם ואתם יכולים לסמוך עליהם, שעולם הערכים שלכם דומה – "דומה מושך דומה" ושיש לכם מוצרים שרות שמתאים ללקוחות שלכם.
תמשיכו לצמוח, להיות בנתינה ולעזור אחד לשני. בסופו של דבר כולנו בעלי עסקים שמתמודדים עם אותם האתגרים בניהול העסק.  

שישו את ירושלים

|