הפרקליטות הגישה כתבי אישום בעקבות ירי לעבר רכב של שוטר

דוח קורונה שנרשם לצעיר הוביל לירי על רכב שוטר מכפר באזור

שוטרי משטרת ישראל עצרו שני חשודים לאחר שירו על רכב שוטר מכפר ריינה שמשרת בתחנת נצרת. הרקע לירי: דוח קורונה שנרשם לאחד מהם יום קודם לכן.
אחד מהחשודים, תושב נצרת בן 18, נעצר על ידי שוטר בביקורת שגרתית במסגרת פעילות אכיפת הסגר. לחשוד נרשם דוח קורונה על סך 500 שקלים ולאחר שאיים על השוטר נמצא אף אגרופן ברשותו.
יום לאחר המקרה חבר אותו חשוד לשני קרובי משפחה בני 20-21 אשר מתגוררים בסמוך לביתו של השוטר על מנת לנקום בו ולבצע ירי לעברו.
החשודים הצטיידו בנשק, הסירו את לוחיות הזיהוי של הרכב אותו לקחו ממגרש רכבים ובשעות הלילה הגיעו סמוך לביתו של השוטר, ופתחו בירי מאסיבי אל עבר רכבו הפרטי שחנה בסמוך לביתו. לאחר מכן נמלטו מהמקום.
המשטרה פתחה בחקירה נרחבת בליווי של הפרקליטה אליזבט קדמון מפרקליטות מחוז צפון והצליחה לגלות את זהותם של שני החשודים.
כנגד שניהם, כאמור צעיר בן 18 מנצרת, וצעיר בן 21 מריינה- הוגשו כתבי אישום ובקשות למעצרם עד תום ההליכים, כל אחד לפי חלקו במעשה, בין היתר בעבירות נשיאת נשק, קשירת קשר לפשע, ירי מנשק חם באזור מגורים, חבלה במזיד ברכב והפרעה לשוטר במילוי תפקידו.
מדוברות המשטרה נמסר: "שוטרי משטרת ישראל במחוז צפון פועלים ללא הרף ובחיכוך מתמיד עם גורמים עבריינים. איומים ופגיעות לא ירפו את ידי השוטרים במלאכתם בשרות הציבור. משטרת ישראל תדאג למיצוי מלוא חומרת הדין עם העבריינים הפועלים נגד נציגי החוק בניסיון להפריע לעבודתם".