הפוליטיקאים מגיעים לעמק: ח"כ ברקת הציג לברדה את תכנית "ישראל צומחת"

ברקת נפגש עם ברדה וחשף בפניו את תכנית "ישראל צומחת" לחיזוק הגליל ומגדל העמק. ברקת: "אנחנו מוצאים במגדל העמק פוטנציאל עצום לפיתוח מנועי צמיחה". צילום: דוברות עיריית מגדל העמק

בשבוע שעבר הגיע ח"כ מטעם הליכוד וראש עיריית ירושלים לשעבר, ניר ברקת, ללשכתו של ראש העירייה אלי ברדה, לפגישה עם פורום "מטה הרשות" והציג להם לאחר עבודה מאומצת של כ-9 חודשים את התכנית "ישראל צומחת" לחיזוק הפריפריה הגאוגרפית של מדינת ישראל אותה הכין בשיתוף עם פרופ' מייקל פורטר מאוניברסיטת הארוורד, פורום קהלת, ישראל צומחת וישראל 2048. התכנית כוללת פיתוח "מרכזי צמיחה" לגליל-גולן, נגב-ערבה, יהודה ושומרון.
במסגרת מימוש התכנית הציג ח"כ ברקת לראש עיריית מגדל העמק, אלי ברדה, את התכנית לצפון בכלל ולמגדל העמק בפרט בדגש על תעשייה, תעסוקה איכותית ותיירות.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


ח"כ ניר ברקת אמר: "אני מודה לחברי היקר, ראש עיריית מגדל העמק אלי ברדה. ראש עיר עם ניסיון עשיר, בולדוזר אמיתי שעושה כל שביכולתו כדי לגרום למגדל העמק להצליח.
כשמתמקדים במגדל העמק אנחנו מוצאים פוטנציאל עצום לפיתוח מנועי הצמיחה של העיר – תהליכים לחיזוק הגליל והנגב יחד עם מגדל העמק ואשכול גליל עמקים, בתעשייה נמשוך יזמים נוספים ונייצר גיוון תעסוקתי. בתיירות, נחשוב בצורה אזורית, נחבר בין רשויות האשכול כדי לייצר מוקד תיירותי עם כלל המרכיבים הנדרשים".
ראש העיר אלי ברדה הוסיף: "שמחתי לארח את ח"כ ניר ברקת ולשמוע על תכניות העתיד לחיזוק עירנו".

אלקבץ: "תודה לכולם, גם למי שלא הצביע לי"

|

מגדל העמק: יקי בן חיים לא מבזבז זמן

|