המאבק באלימות במגזר: בבית עו"ד בכיר מהאזור נתפס נשק

בחיפוש בביתו של העו"ד נתפס רובה m-16 שהוסלק בבריכה. מתחילת השנה נתפסו 138 אמצעי לחימה ונעצרו 222 חשודים. צילום: דוברות המשטרה

נמשך מאבק המשטרה  בפשיעה ובאלימות הגואה במגזר הערבי, במהלך מבצע רחב היקף שנערך במרחב העמקים עצרו שוטרי המחוז הצפוני עורך דין לאחר שבחיפוש בביתו נתפס נשק מסוג m-16 מוסלק בחדר המכונות של הבריכה. אמש הוא הובא להארכת מעצרו בבית המשפט .
מהמשטרה נמסר כי במהלך תקופה של חודש בלבד ומתחילת השנה נתפסו במחוז הצפוני 138 אמצעי לחימה ביניהם 97 רובים ואקדחים ונעצרו 222 חשודים.
עוד נמסר כי במהלך הפעילות הרבות שביצעה המשטרה בחברה הערבית הן י שכללו: שולחנות עגולים, חיפושים ומעצרים, פעילות סמויה לצד פעילות גלויה.
כאמור ע"פ המשטרה, מתחילת השנה בתקופה קצרה של שלושה שבועות נתפסו 138 אמצעי לחימה במחוז הצפוני ובהם עצרו 222 חשודים: 39 רובים, 58 אקדחים, 22 רימונים, 12 מטענים ו7 לבנות חבלה.
מפקד מחוז צפון ניצב שמעון לביא: "שוטרי המחוז הצפוני מנהלים מלחמה עיקשת באלימות, בירי ובארגוני הפשיעה,. התשומת לב הציבורית מופנת לפעילות שלנו בדר"כ בתפיסות גדולות כמו מבצע "אושן" וסיכול הברחות על ידי יחידת יג"ל, אך יש פה עבודה יום יומית של השוטרים בשטח, חדורי רוח לחימה שחותרים למגע בכל חשד לפעילות פלילית. אנחנו פרושים ונעיםר בישובים בצורה חכמה על בסיס הערכות רצופות של התפתחות מוקדי אלימות פוטנציאלים, הנוכחות הקבועה שלנו בישובי החברה הערבית מאפשרת לשוטרים שלנו להגיב מהר לארועים, לחיות את השטח להציף מודיעין ולהביא להצלחות בתפיסת הנשקים. זה מאמץ גדול ומתמשך של כל שוטר ושוטר בכל התחנות ויחידות מג"ב ברחבי המחוז".