גלבוע: מטען חבלה אלחוטי מתחת לגן ילדים במוקייבלה

מהמשטרה נמסר כי במידה ומטען מסוג זה היה מתפוצץ הוא היה עשוי לגרום לפגיעה קטלנית למי שנמצא בסמוך לו

במסגרת מבצע חיפושים אחרי אמצעי לחימה בו השתתפו שוטרים רבים מהמחוז הצפוני מלווים בכלבי גישוש, בכפר מוקייבלה הנמצא סמוך לעיר עפולה – אותר מטען חבלה אלחוטי מוסלק מתחת לגן ילדים. המטען נמצא על ידי אחד הכלבים, ובעקבות זאת הילדים פונו מהגן וחבלן משטרתי שנעזר ברובוט חבלה נטרל את המטען.
מהמשטרה נמסר כי במידה ומטען מסוג זה היה מתפוצץ הוא היה עשוי לגרום לפגיעה קטלנית למי שנמצא בסמוך לו.
עוד הוסיפו במשטרה: "שוטרי משטרת ישראל פועלים יום יום ושעה שעה כנגד הפשיעה בחברה הערבית והשימוש הנרחב בנשק ובאמצעי לחימה בסכסוכים בה".

ראש מוא"ז הגלבוע, עובד נור, בעקבות גילוי המטען במתנ"ס מוקייבלה (סמוך לגן הילדים): "מברכים על הפעילות הנחושה והמוצלחת של משטרת ישראל, שללא ספק הצילה נפשות ומנע סכנה. יחד עם זאת, אנו חוזרים ומתריעים כי האלימות במגזר הערבי, היא בעיה ממשית אשר צריכה להדיר שינה מעיניהם של כל מקבלי ההחלטות, כמו גם אזרחי המדינה כולה. לכן, אנו חוזרים ודורשים מכל מוסדות המדינה- מאמץ ממוקד ומתמשך, שימנע מקומץ גורמים פלילים ספורים, להכתים יישוב שלם, ולהוות סכנה על ציבור ערכי ושומר חוק, ועל החיים המשותפים והערבות ההדדית בגלבוע.
אנו מחויבים לדאגה לשלומם של כל ילדי הגלבוע, ונמשיך בפעילויות להנחלת הערכים שכה חשובים לנו- חינוך לסובלנות, שלום-בית, ערבות הדדית, ולקיחת אחריות אישית וקהילתית, כמתחייב בעת הזו".