"גינות זהב" לוותיקי מגדל העמק

במגדל העמק הרימו את הכפפה והשיקו את פרויקט למען האזרחים הוותיקים שייהנו מהפעלות ספורט, תרבות ופנאי. צילום: דוברות עיריית מגדל העמק

יוזמה מבורכת של עיריית מגדל העמק באמצעות אגף הרווחה. המדור לאזרחים וותיקים בעיר השיק את פרויקט "גינות הזהב" – הפעלות ספורט, תרבות ופנאי לאזרחים הוותיקים בפארק הראשונים. הפעילות מוגבלת במספר משתתפים ובהתאם להנחיות משרד הבריאות .
מדובר בהפעלות ספורט, תרבות ופנאי לאזרחים הוותיקים בגינה ציבורית שיתקיימו בקבוצות של עד 50 משתתפים וללא עלות. למפגש הראשון הגיעו 100 אזרחים ותיקים נרגשים במיוחד ונהנו מפעילות פילטיס מהנה, חברותא וממזג אויר נפלא.
הפעילות לוותה בנוכחותם הדומיננטית של עובדי המדור לאזרחים ותיקים שהיו נרגשים לא פחות מהמפגש המחודש עם האזרחים הוותיקים, סייעו להם בהכוונה וייעוץ וציידו אותם בערכות כושר לבית מתנת עיריית מגדל העמק.


  [dfp name="728×90" height="728" width="90"]  


מומי בן סימון, מנהל האגף לשירותים חברתיים אמר: "פעלנו בהתאם ובצמוד להוראות משרד הבריאות על מנת לשמור על האוכלוסייה הוותיקה היקרה לליבנו במהלך ימי הקורונה. אנו שמחים שכעת מתאפשר להם לצאת מהבתים ואנו מעמידים לרשותם מגוון פעילויות ייחודיות. אני שמח לבשר כי גם המועדונים החברתיים חזרו לפעול וניתן לחזור לשגרה מבורכת".
אלי בקסיס סגן ראש העיר הממונה על הרווחה סיכם: "הרשות ליוותה את האזרחים הוותיקים במגוון מענים אשר סופקו להם לתוך הבתים. כעת, עם צמצום המגבלות והאפשרות ליציאה אני מאפשרים לוותיקים מרחב בטוח על מנת שיוכלו לצאת ולהתאוורר ולהנות מפעילות עשירה וייחודית תוך שאנו שומרים על בריאותם ופועלים ע"פ ההנחיות של משרד הבריאות".