אישום: בעל מכולת גרר קטינה על הכביש – לאחר שנטלה סוכריה מבלי לשלם עליה

למרות שהתנצלה על מעשיה הנאשם תקף את הקטינה בבעיטות ובמכות בחלקי גופה השונים- כולל בראשה. לאחר מכן, הוא תפס אותה בשיערה, הפיל אותה על הרצפה, ובעט בה בעוצמה. צילום: תמונת המחשה

פרקליטות מחוז חיפה (פלילי) הגישה בשבוע שעבר לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד תושב הצפון, בן 41, בגין חבלה בכוונה מחמירה ואיומים כלפי קטינות בנות 14-16.
לפי כתב האישום, שהוגש על ידי עורכת הדין גדיר ברהום, במועד הרלוונטי היתה בבעלות משפחתו של הנאשם מכולת בכפר בצפון. בתאריך 10.03.21 בשעות הערב, קטינה ילידת 2007 נכנסה למכולת, בה שהה אותה עת הנאשם. הקטינה נטלה מהמכולת סוכריה על מקל מבלי לשלם עליה וברחה מהמכולת.
הנאשם, אשר הבחין במעשיה של הקטינה, רדף אחריה, בעודו קורא לה לעצור, והקטינה עצרה והתנצלה בפני הנאשם על מעשיה. בשלב זה, הנאשם החל לתקוף את הקטינה בבעיטות ובמכות בחלקי גופה השונים. לאחר מכן, תפס הנאשם את הקטינה בשיערה, הפיל אותה על הרצפה, ובעט בה בעוצמה. בהמשך לכך, גרר אותה על הכביש, והמשיך לבעוט בעוצמה בראשה, כאשר חברותיה של הקטינה, שהבחינו במתרחש, צועקות לעברו שיחדל ממעשיו, ובעוד הקטינה מנסה להגן על ראשה באמצעות ידה.
הנאשם חדל מתקיפת הקטינה רק לאחר שאדם, שזהותו אינה ידועה, עבר במקום, הבחין במתרחש והרחיק את הנאשם מהקטינה. לאחר מכן, נטל הנאשם את מכשיר הטלפון הנייד של הקטינה והלך לכיוון המכולת.
שתי חברותיה של הקטינה, בנות 15 ו- 16, ניגשו לנאשם וביקשו שישיב להן את מכשיר הטלפון הנייד של הקטינה. בתגובה לכך, הנאשם איים עליהן באומרו כי אם לא ילכו, יקרה להן מה שקרה לקטינה. בהמשך, השיב הנאשם את מכשיר הטלפון הנייד באמצעות אדם אחר.
כתוצאה ממעשי הנאשם נגרם לקטינה חתך מדמם של כחצי ס"מ בקרקפת מימין, וכן נגרמו לה חבלות יבשות בזרועות ובצוואר. הקטינה פונתה באמבולנס לבית החולים.
הפרקליטות ביקשה מביה"מ לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.