תכירו: השרברב שחולם להקים תחנת רדיו

יובל יוספסון חובב מוזיקה שמאס בעבודתו כאינסטלטור מגייס בימים אלה המונים בכדי להקים תחנת רדיו אינטרנטית עצמאית שתשדר רק מוסיקת רוק'נרול, רוק כבד וגראנג', מסביב לשעון. צילום: באדיבות רדיו אורנים

פרויקט ההד-סטארט 'רוק רדיו' שמוביל יובל יוספסון, שעלה לאחרונה לכותרות, התחיל ברדיו מכללת אורנים. יוספסון, חובב מוסיקה שעבד לפרנסתו כשרברב, החליט לגייס את ההמונים כדי להקים תחנת רדיו אינטרנטית עצמאית שתשדר רק מוסיקת רוק'נרול, רוק כבד וגראנג', מסביב לשעון.
"לפני כשנתיים הגיעו לרדיו אורנים יובל יוספסון וירון חכם, שני תושבי האזור, עם חלום לשדר אלנו תוכנית רוק", מספר אבי גרוסמן, מנהל תחנת הרדיו החינוכית-קהילתית של מכללת אורנים, "שניהם שהוכשרו ברדיו אורנים כשדרי קהילה, החלו לשדר תוכנית רוק שבועית שצברה קהל מאזינים שהלך וגדל, המונה היום אלפים. רדיו אורנים מהווה מקום לתושבי הסביבה להגיד את שבליבם, ומזמין אותם להשתלב בשידורי התחנה, מתוך תפיסה כוללת של המכללה כמרכז חינוכי-חברתי בצפון.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


עשרות מתושבי האזור שידרו ומשדרים ברדיו אורנים, במקביל לסטודנטים של המכללה. והנה, יובל וירון לקחו את החלום שלהם צעד קדימה, ובעקבות ההתנסות ברדיו החליטו להקים תחנת רדיו אינטרנטית עצמאית, שתשדר רוק 24 שעות ביממה. אנחנו כאן ברדיו אורנים גאים ביוזמה המקומית ותומכים ביובל וירון, שצמחו אצלנו."
בעמוד ההד-סטארט של 'זה רוק' מופיעה חבורה של אנשים שמוזיקת הרוק זורמת  בדמם, והם חולמים על תחנת רדיו פרטית שאינה כפופה לאיש.
את הרעיון הגה יוספסון, חובב מוזיקה שמאס בעבודות האינסטלציה. הוא אסף 'משוגעים לדבר', המאמינים כמוהו שלקהל ששלהם מגיעה תחנת רדיו שכולה רוקנ'רול, כמו בכל מקום בעולם. לכשתקום התחנה היא תשדר רוק קלאסי, אבל גם תיתן במה לאמנים צעירים בראשית דרכם, תחשוף ותקדם אותם. עכשיו כל מה שצריך זה שהמוני חובבי המוסיקה יפתחו את הכיס.

 

מרגש: קהילת קיבוץ גבים נפרדה מקיבוץ מזרע ומאנשי החינוך

|

״העמק״: שישה מגנטים נשלפו מילד בן 9

|