עמק יזרעאל: זיו ורהפטיג השיק את קמפיין הבחירות

מתחמם בעמק יזרעאל: זיו ורהפטיג, המועמד לראשות מוא"ז עמק יזרעאל השיק את קמפיין הבחירות שלו לקראת הבחירות המתקרבות באוקטובר.

בכנס שנערך ביום שלישי ביישוב הקהילתי אחוזת ברק, בהשתתפות מעל 100 תושבים מכל ישובי עמק יזרעאל, השיק זיו ורהפטיג, המועמד לראשות המועצה האזורית עמק יזרעאל, את קמפיין הבחירות שלו. מלבד ורהפטיג יתמודדו בבחירות ראש המועצה המכהן אייל בצר ולימור רגב מנהלל.
"אני מתרגש מהמגוון של האנשים המצטרפים למסע המשותף שלנו להוביל שינוי בעמק והגיעו לכאן הערב. אנשי קיבוצים, וחברים ממושבים, תושבי ההרחבות ותושבי ישובים קהילתיים. צעירים, בני הגיל השלישי ובני נוער. דתיים וחילוניים. כולם אומרים בקול רם וברור- אנחנו רוצים שינוי בעמק", אמר ורהפטיג בערב.
אחרי שנים רבות של הובלת פרויקטים משמעותיים ועתירי משאבים בשירות הצבאי וניסיון רב בתפקידים ציבוריים בעמק יזרעאל, החליט ורהפטיג להתמודד בפעם השנייה על תפקיד ראש המועצה. ורהפטיג בן 49, נשוי להדס ואב לאורן, גל ושגיא. הוא בעל תואר שני במינהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון ותואר מהמכון הטכנולוגי בחולון. "החלטתי להתמודד כי יש לי הידע, הכלים, הניסיון והערכים להפוך את המציאות המשתנה להצלחה גדולה, כפי שעשיתי זאת בהצלחה בכל תפקידיי הקודמים. זה הזמן שלנו יחד להוביל את השינוי בעמק ולהפוך את העמק שלנו למקום, טוב יותר, מצליח יותר, פורח יותר. כי יש לנו עמק נהדר".

עפולה: מפגש פסגה של כל ראשי הרשויות באזור

|

דרך צלחה: ראשי הרשויות והמועצות בעמק נכנסו לתפקידם

|