פסטיבל שובר מסך

מהו עתידו של תאגיד השידור הציבורי? האם הפייסבוק הוא כלי להצתת מהפכות או מכונת לייקים ריקה מתוכן? איך מבדילים בין עיתונות בועטת לקרקס של פייק ניוז? מה הסוד של "גולסטאר"? מה גרם ל"תאג"ד" לכבוש את המסך? "יא שמאלני" זו קללה, אמירה, או עובדה? מה חושבים מנהלי החדשות של ערוץ 2 ו-10 על חופש העיתונות בישראל? ואיך אילנה דיין קשורה לזה?
פסטיבל "שובר מסך" ה-13 מתעורר לחיים ב-23/5/2017 במכללה האקדמית עמק יזרעאל, ומביא לקדמת הבמה את האנשים הנכונים. עם התשובות האמיתיות. וכשמתרחש אחד האירועים החשובים בישראל, לא מומלץ למצמץ.

הפסטיבל מנוהל על ידי איש התקשורת והעיתונאי משה שלונסקי ומופק על ידי סטודנטים לתקשורת באקדמית עמק יזרעאל.

בין היוצרים ואנשי התקשורת שהבטיחו את הגעתם נמנים: אילנה דיין, ח"כ תמר זנדברג, ציון ברוך, לאה לב, דין מירושניקוב, מודי בר און, אבי וייס, גולן יוכפז, דנה וייס, ירון ברלד, לינוי בר גפן, דפנה לוסטיג, דביר בנדק, גדי וילצ'רסקי ועוד.

כתובת: מכללת עמק יזרעאל
יישוב: מכללת עמק יזרעאל
יום: שלישי
תאריך: 23/05/2017
פסטיבל שובר מסך

• בין המשתתפים:

שלישיית מה קשור בהופעה, עמוס תמם, בן דרור ימיני, הילה קורח, אלדד יניב, אור אדרי, נתי טוקר, והרשימה עוד ארוכה!

•  פרס "כד החלב"

כמדי שנה, יוענק במסגרת הפסטיבל פרס "כד החלב" על שם מוטי קירשנבאום ז"ל ליצירה טלוויזיונית מצטיינת, כמחווה לתרומתה והשפעתה על החברה הישראלית.
בין מקבלי הפרס בעבר נמנו: מוני מושונוב, מוטי קירשנבאום ז"ל, טמירה ירדני, ספי ריבלין ז"ל, אורלי וילנאי וגיא מרוז, התוכנית "ארץ נהדרת", ארז טל, הערוץ הראשון וצוות "גב האומה".
מי יהיו היוצרים שייקחו איתם פרס הביתה השנה? המתינו בסבלנות עד ה-23/5/2017.
בנוסף לטקס, שמהווה אירוע מרכזי בפסטיבל, ייערכו פאנלים סביב נושאים פוליטיים וחברתיים לצד פאנלים על סדרות ותוכניות בידור וריאליטי שהביאו את כולנו אל המסך. בין הפאנלים המרכזיים: טראמפ מגיע לעמק, "יא שמאלני", גולסטאר, מטומטמת, לעניות דעתי- התקשורת והעוני, פייסבוק-לגליזציה-מהפכה, התאגיד כמשל, בייבי בום, ג'ודה, טהורה לעד, תאג"ד ועוד.