מגדל העמק: KLA-Tencor מתרחבת, עובדים יגויסו לחברה

לשורות החברה יגויסו 20 עובדים חדשים. המשרות החדשות מיועדות למהנדסי אופטיקה, מכונות ואלקטרוניקה.

מרכז הפיתוח של חברת KLA-Tencor ישראל, ספקית גלובלית מובילה של פתרונות מתקדמים למדידה ובקרה של תהליכי ייצור שבבים, יגייס לשורותיו 20 עובדים חדשים. המשרות החדשות מיועדות למהנדסי אופטיקה, מכונות ואלקטרוניקה ומושם דגש על גיוס בעלי תארים בפיזיקה, אופטיקה ואלקטרואופטיקה, כשהן מתאימות גם לבוגרי מוסדות אקדמיה המחפשים את תפקידם  הראשון בתעשייה.
העובדים ישתלבו, בין השאר בתפקידי אינטגרציה של מערכות וב"חדרים הנקיים" של החברה.


ד"ר עמי אפלבום: "החיבור לצעירים ולצעירות המאוד מוכשרים שסיימו זה עכשיו את הלימודים נמצא אצלנו גבוה בסולם העדיפויות".


השלוחה הישראלית של החברה ממוקמת במגדל העמק וחגגה בימים אלה 30 שנה להקמתה. "אנו בהחלט ערוכים לקליטה של בוגרים מוכשרים ממוסדות האקדמיה השונים שרואים את עתידם בתחומי ההנדסה האופטית", אומר ד"ר עמי אפלבום, נשיא KLA-Tencor ישראל, "החיבור לצעירים ולצעירות המאוד מוכשרים שסיימו זה עכשיו את הלימודים נמצא אצלנו גבוה בסולם העדיפויות. זהו חלק מחזון החברה לפתח ולטפח מצוינות ישראלית בטכנולוגיה עילית ולגדל את הדור העתידי של מהנדסי האופטיקה בישראל.

ד"ר עמי אפלבום, נשיא KLA-Tencor ישראל
ד"ר עמי אפלבום, נשיא KLA-Tencor ישראל

האנשים שלנו, שחלקם מגיעים ממוסדות אקדמיים בולטים הם חלק מאלו שהביאו אותנו להובלת השוק בתחום שלנו (Optical Metrology) שאחראים, בין השאר, לחלק ממוצרי המפתח שלנו".

לדברי ד"ר אפלבום, "KLA-Tencor מעסיקה מדענים ומהנדסים מהשורה הראשונה והיא מציעה לעובדים סביבת עבודה מאתגרת שבה הם נדרשים לחשיבה חדשנית ופורצת דרך".