13 הקעקועים בגוף, החלום לשחק בבוקה ג'וניורס וההרגלים המשונים  

האיש שגרם לו לחזור מפרישה, שלל הקעקועים בגוף, ההרגל המשונה בחדר ההלבשה (אל תהיו לידו עם חור בחולצה או גרב), החלום לשחק בבוקה ג'וניורס, ההערצה לפרנצ'סקו טוטי, והתדמית של "הליצן" שדבקה בו. קבלו 10 דברים שלא ידעתם על הכוכב הלוהט של הפועל עפולה אדריאן רוצ'ט. צילום: אבי רביבו, "צילום ספורט"

הכוכב הבלתי מעורער של הפועל עפולה אדריאן רוצ'ט (7 כיבושים), שלאחרונה סיכם לשנתיים נוספות בקבוצה מבירת העמק, חושף בראיון מיוחד ל"עמקניוז" 10 דברים שלא ידעתם עליו (אלא אם אתם ממש קרובים אליו).

  1. הוא בן 31, מתגורר בקרית חיים, נשוי באושר לגלית, ואבא לשלושה ילדים: אריאל (בת 7), לירואי (בן 5 אוטוטו) ומילאן (בת 4 חודשים). ובנוסף, יש להם גם כלבה מתוקה וחיננית בשם אמה (בת 9).
  2. הגוף של רוצ'ט הפך בשנים האחרונות לסוג של לוח ציור. יש לו 13 קעקועים ("אם אני לא טועה בספירה"). בשנת 2009 הוא עשה את הקעקוע הראשון שלו אצל בחור בשם ניקו בנצרת עילית: חמסה עם יהלום בפנים. בהמשך הוא הוסיף בין היתר קעקועים עם השמות של הילדים, עם האותיות של האחיות, אבא ואמא, מספר החולצה שלו (23), כדור כדורגל, וקעקוע ביד ימין בצורה של טבעת נישואין עם האות הראשונה של רעייתו, קעקוע שאותו נוהג לנשק אחרי כיבוש גולים. ולמקרה שתהיתם, רוצ'ט מתכנן עוד כמה קעקועים בהמשך. איזה? רק אלוהים יודע.
  3. רוצ'ט שיחק בעונת 2008/9 במדי היריבה המושבעת הפועל נצרת עילית ורשם איתה עלייה לליגה הלאומית. כן, כן.
  4. הוא היה מעריץ גדול של הכדורגלן האיטלקי לשעבר פרנצ'סקו טוטי מרומא.
  5. חלום הילדות שלו היה לשחק במדי בוקה ג'וניורס. אבל בינתיים מסתפק בהפועל עפולה הצנועה.
  6. הוא נולד בנהריה, בן להורים שעלו מארגנטינה. המאכל האהוב עליו זה בשר (כאילו ברור) והוא מעיד על אבא שלו (אלברטו) שמכין את האסאדו הכי טעים בארץ. אבא שלו גם מאוד מעורב בקריירה שלו ושותף מרכזי לכל ההחלטות המכריעות ("הוא המודל שלי בחיים").
  7. כשהוא היה בן 17, בשנה הראשונה שלו בנוער של קרית שמונה, הוא מיעט לשחק ולכן החליט לעזוב את הכדורגל למשך מספר חודשים. מי שהחזיר אותו אז למגרשים היה המאמן אלון אילוק שהפעיל מכבש לחצים על אביו, וזה הצליח לשכנע אותו לחזור.
  8. רוצ'ט מגיע לאימונים ביחד עם אורי צעדון (גר בנהריה). את הנסיעה הם מעבירים עם האזנה למוזיקה מגוונת, שכוללת בין היתר רגאטון ודיכאון (תלוי בתוצאות).
  9. בתור ילד הוא היה מאוד שובב ונהג לעשות הרבה מעשי קונדס. זה לא משהו שיפתיע כנראה את חבריו בהפועל בעפולה שכבר הספיקו להכיר לא רק את האיכויות שלו במגרש אלא גם את היכולת שלו להרים את מפלס מצב הרוח בחדר ההלבשה עם שטויות ובדיחות קורעות ("הליצן" של חדר ההלבשה").
  10. ושימו לב לדבר הבא: שחקנים בעפולה חוששים להגיע לאימונים עם חור בגרביים, תחתון, חולצה או מכנסיים…כי ברגע שרוצ'ט מזהה את זה אז הוא מייד דואג לקרוע להם עד הסוף. "זה חוק בל יעבור", הוא מספר בחיוך על ההרגל המשונה.

כבוד: ליאור מתגלגלת כל הדרך אל המדליה

|

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|

זוכרים את החייל שנחטף בעזה: טורניר כדורגל לזכרו של שקד דהן ז"ל

|