עמק יזרעאל: כתום זה "הירוק" החדש"

במועצה מעודדים את התושבים למחזר את פסולת האריזות הביתית בפחים הכתומים

במהלך החודשים נובמבר-דצמבר, תצא המועצה האזורית עמק יזרעאל בשיתוף תאגיד המחזור תמיר למבצע הסברה נוסף במטרה לעודד את התושבים למחזר את פסולת האריזות הביתית בפחים הכתומים הפזורים ביישובי המועצה. המבצע יכלול הצגות ילדים אליהן הכניסה תהיה חינם בכ-14 יישובים במועצה.
בקמפיין החורף יזכו לראות את "שימי בממלכת הפחים" כוכב הילדים של תאגיד המחזור תמיר המסביר מדוע זה חשוב למחזר וכיצד יש לעשות זאת. מטרת פעילות זו ויתר הפעילויות, ללמד את התושבים כיצד ממחזרים ומה נדרש מהם על מנת להצטרף לעשייה הארצית בתחום המיחזור.
ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל, אייל בצר: "אנו עומדים בפני סיום פרישת הפחים הכתומים ביישובי המועצה ועד כה שיתוף הפעולה של התושבים מצוין, נמנע נזק לסביבה ונחסכות עלויות הטמנה יקרות.
אני משוכנע שיחד עם ההסברה הרחבה שאנו עושים בנושא, במעבר של מדריכים מבית לבית בכל יישובי המועצה, רמת המחזור בעמק תמשיך להיות מהגבוהות בישראל. בשנה הבאה נפעל לסיים את בניית המסתורים לפחים בתיאום מלא עם היישובים".
קובי דר, מנכ"ל תמיר: "המועצה האזורית עמק יזרעאל הינה שותפה חשובה של תמיר במאמץ לצמצום הפסולת ומחזורה. מהפכת המחזור שיצאה לדרך לפני כמעט 5 שנים הולכת ותופסת תאוצה ואנו שמחים לראות יותר ויותר תושבים מרחובות ממחזרים את פסולת האריזות הביתית שלהם."

טיול ומפגש "עמק עיר" לזכרו של החייל שגב שוורץ ז"ל

|

עפולה: נבחרו 12 'יקירי העיר' לשנת 2024

|