״סוף המסע״: כתב אישום נגד ״שודד הנשים״

פרקליטות מחוז צפון הגישה כתב אישום נגד צעיר בן 18 מהאזור בגין 3 אירועי שוד, כולל בקשישה בת 88

אתמול הוגשו לבית משפט השלום בנצרת באמצעות פרקליטות מחוז צפון כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים נגד צעיר בן 18 מנצרת בגין 3 אירועי שוד, ניסיון שוד, שימוש ברכב ללא רשות הבעלים ונהיגה ברכב ללא רישיון.
מעובדות כתב האישום עולה כי לפני כחודש, במהלך כ-10 דקות, הנאשם יחד עם אחר שדדו שתי נשים וניסו לשדוד אישה נוספת בשלושה אירועים שונים.
בתאריך 14/7/18 בשעות הבוקר לקח הנאשם קטנוע שחנה בסמוך לבית בנצרת. סמוך לשעה 10:00 בזמן שאישה (57) ישבה על ספסל ברחוב יזרעאל בנצרת עילית והחזיקה בידה תיק, הנאשם ניסה לגנוב את התיק וכשעובר אורח הגיע למקום והחל לצעוק הנאשם נמלט מהמקום. הנאשם המשיך יחד עם החשוד הנוסף ברכיבה על הקטנוע וברחוב החצב בנצרת עילית הבחינו בקשישה בת 88 ישובה על ספסל. הנאשם הצליח לשדוד מהאישה את ארנקה שהכיל את מפתחות הדירה כך שהאישה נותרה מחוץ לביתה ללא אפשרות כניסה לבית. השניים המשיכו "במסעם" וסמוך לשעה 10:10 במתחם "דודג' סנטר" הבחינו באישה (69) אשר הלכה והחזיקה תיק בידה. הנאשם והחשוד הנוסף עצרו את הקטנוע בסמוך לאישה. בשלב הבא הנאשם חטף מידיה של האישה את התיק שהכיל ארנק ובתוכו 1,500₪ והשניים נמלטו בנסיעה מהירה מהמקום.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בתאריך 22/7/18 בשעות הבוקר שוב נטל הנאשם את הקטנוע ללא רשות בעליו ונהג ללא רישיון. סמוך לשעה 11:00 בקניון one בנצרת עילית אישה (40) צעדה לעבר הכניסה לקניון יחד עם שני ילדיה הקטנים כאשר היא אוחזת אחד מהם בידה. הנאשם והחשוד עצרו את הקטנוע סמוך אליה והנאשם חטף את תיקה שהכיל: 42 אלף שקלים, 1000 דולר, 50 יורו, פלאפון ומסמכים שונים. לאחר השוד השניים נמלטו בנסיעה מהירה מהמקום.
שוטרי משטרת ישראל שהוזנקו למקום פרסו מחסומים וערכו סריקות בניסיון לאתר את הקטנוע והחשודים. במסגרת החקירה שנפתחה תוך שילוב באמצעים טכנולוגיים ואיסוף ראיות, נעצר בתאריך 25/7/18 הנאשם ובמהלך חקירתו אף אותר חלק מהרכוש אותו גנב. עוד במהלך החקירה צוות החוקרים איתרו את האישה בת ה-88 שלא התלוננה על האירוע ואשר הנאשם שדד כשבארנק היו רק מפתחות הבית. מעצרו של הנאשם הוארך מעת לעת ואתמול פרקליטות מחוז צפון הגישה כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.