"כמה סמלי שלבך נדם ביום שבת, שבו נהגת לשמח המונים"

מאות נפרדו היום בפעם האחרונה בערב ממשה גבאי, המאמן והשחקן שכיכב במשך שנים ארוכות על מגרש הכדורגל בעפולה

מאות חברים, בני משפחה וקולגות מעולם הכדורגל ליוו היום את משה גבאי בדרכו האחרונה בהלוויה שנערכה בית העלמין בחדרה.
בהלוויה נכח גם צביקה גנדלמן, ראש העיר חדרה, העיר בה גדל וזוהה גבאי. מהעיר עפולה הגיעה משלחת של עשרות כדורגלני עבר, וכן יושב ראש הקבוצה דני אסולין.
ראש העיר צביקה גנדלמן אמר בהספד: "נזכור את משה לעד כחלוץ ב – 16. הוא היה רע וחבר ואת זה אני אומר מהכרות אישית. הספקתי גם להיות מעריץ וגם לשחק עם משה".

• "שריקת הסיום שהגיעה ביום שבת הייתה כל כך כואבת"

קרובת משפחה של משה ספדה לו ולא הותירה עין אחת יבשה בבית העלמין: "משה היית לנו כאח, והענקת לנו אהבה שלא ניתן לתאר במילים. אתה תישאר חלק בלתי נפרד מהמשפחה שלנו. אי אפשר להתעלם מהקריירה הספורטיבית שלך. הפכת מושא הערצה כשהפכת למלך שערים בכל מקום. שריקת הסיום שהגיעה ביום שבת הייתה כל כך כואבת. כמה סמלי שלבך נדם ביום שבת, היום שבו נהגת לשמח המונים.
בימים האחרונים אמרנו לך כמה אנחנו אוהבים אותך ואתה ענית לנו בקול חלוש, שזה הדדי. לבך היה פתוח לכל מבקש. טוב לבך יהיה תמיד לנגד עיננו. ילדיך היו כל עולמך ועליהם שמרת מכל משמר. אותנו הותרת כואבים ומתייפחים. מבטיחים לך לשמור על הקשר עם הילדים כצוואתך".

מאות ליוו את משה גבאי בדרכו האחרונה
מאות ליוו את משה גבאי בדרכו האחרונה

גבאי ז״ל נפטר בגיל 62. הוא הותיר אחריו אישה, אורנה, ושלושה ילדים. בנו הבכור דובב מככב בשנים האחרונות בקבוצות ליגת העל ובין היתר במכבי פתח תקווה, הפועל באר שבע ובשנה הנוכחית בבני יהודה.

בין המספידים לגבאי, ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן
בין המספידים לגבאי, ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן