״המאסטרו״ של רקדן נולד מגיע לעפולה

הרקדן והכוריאוגרף שופט "רקדן נולד" דוד דביר, ינהל את מקצועות המחול, השחקנית והיוצרת ענת צדקוני תנהל את מקצוע התיאטרון, והמנצח והמעבד המוזיקלי יוסי רגב ינהל את מקצוע המוזיקה.

מתחילת שנת הלימודים תשע"ו, הפך בית הספר "אורט אלון בן גוריון" למוביל בתחומי האמנויות: תיאטרון, מוסיקה ומחול. את מקצוע התיאטרון תנהל מקצועית השחקנית והיוצרת ענת צידקוני, את מקצוע המוסיקה ינהל מקצועית יוסי רגב, טרומבוניסט ידוע, מנצח, מעבד מוסיקאלי, ואת מקצוע המחול ינהל מקצועית דוד דביר, רקדן, כוריאוגרף, שופט "נולד לרקוד", יוצר.
שלושת האמנים בעלי שם בארץ ובעולם, מנהלים אמנותית ומקצועית את המגמות בתיכון תלמה ילין, ועתה החליטו לעשות גם למען בני הנוער בעיר עפולה והסביבה, ופתחו שלוש מגמות ייחודיות בתיכון אורט אלון בן גוריון.

• להפוך את ביה"ס למוביל בתחומי האמנות

ראש העיר עפולה, יצחק מירון, אשר מוביל לפריצת דרך באמנויות המחול, המוסיקה והתיאטרון בעיר עפולה, מזמין תלמידים מכל הצפון להצטרף לבית הספר, לנבחרת המנצחת של תיכוניסטים מוכשרים בתחומי האמנות.


בפגישה חגיגית לרגל הפתיחה, שהתקיימה בלשכת ראש העיר עפולה, יצחק מירון, בנוכחות סמנכ"ל חינוך מר ג'קי ונונו ומנהלת בית הספר, איריס קרל, הצהירו ראשי המגמות על כוונותיהם להפוך את בית הספר למוביל בתחומי האמנות.


לדבריהם האמנות מביאה להשבחה בכל תחומי החיים של הלומד. במגמות הייחודיות תתקיים עבודת צוות מתוזמנת להפליא, לימודים פרטניים וקבוצתיים ברמה גבוהה ודרישה לביצוע איכותי.
תתקיים הקניית ערכי האימון היומיומי, משמעת נדרשת ועיסוק בכל הפרטים של האמנות אשר יביאו בסופו של תהליך את הלומד לבטא את היכולת הוירטואוזית הגבוהה שלו כשחקן, כנגן, כזמר או רקדן.
עבור תלמידים – אמנים מכל האזור אשר ילמדו במגמות אלו ב"אלון – בן גוריון לאמנויות" תפתח הדלת לאפשרויות מקצועיות רבות בעתיד, בארץ ובעולם.

עצמאות בעפולה: כך ייראו חגיגות ה-76 למדינה בעיר

|

פסטיבל האביב בנחל ציפורי: מוסיקה, טבע ורב תרבותיות

|

בית החלומות: כך תוכלו למצוא אותו

|