"תנו לי לעשות את הבלתי אפשרי עבורכם”: הושק מטה הבחירות של "באנו לשנות" בעפולה

עשרות תומכים לקחו חלק ביום שני באירוע פתיחת המטה של סיעת "באנו לשנות", אותה מובילה נגה שרון. את האירוע כיבדה בנוכחותה חברת הכנסת תמנו שטה מ"יש עתיד"

בסימן ראש השנה והתחלות חדשות נגה שרון והנבחרת שלה "באנו לשנות", המתמודדת למועצת העיר עפולה, השיקו את מטה הבחירות שלהם ברחוב האורנים. לאירוע המרגש הגיעו עשרות רבות של תומכים עפולאים. את אירוע ההשקה כיבדה בנוכחותה גם חברת הכנסת תמנו שטה ממפלגת "יש עתיד". "החשיבות של נשים מנהיגות סביב שולחן המועצה היא משמעותית ונגה שרון תשנה את העובדה שאין ולו אישה אחת במועצה", אמרה שטה והוסיפה, "נגה תביא איתה מנהיגות נגישה וקשובה לתושבים עם רגישות והתייחסות אישית וזה יעשה את ההבדל. הניסיון שלה בתחומים רבים ובעיקר פעילותה החברתית היא מרשימה ומעידה על סל ערכים רחב שישרת את הציבור בצורה הטובה ביותר".
נגה שרון הציגה לראשונה חלק מהנבחרת שלה: ענבל אפשטיין כידרה, יותם ויסמן ואורן כהן וסיפרה בהתרגשות על הקשיים שהפכו אותה ללוחמת חברתית.
"אני שגדלתי בשכונה, בגבעת המורה, רציתי לשחק כדורגל, אך לא היתה קבוצה. רציתי להיות נדיה קומנצ'י אך החוג היה בבית אשכול ולא היה אוטובוס לחוג שם. כשבגרתי ורציתי להיות עובדת סוציאלית, היה לי פסיכומטרי נמוך. נגד כל הסיכויים סיימתי באוניברסיטת חיפה תואר בעבודה סוציאלית ותואר שני במינהל עסקים. מאז אני לומדת ללא הפסקה והיום יותר מתמיד אני יודעת שאת הקשה תעשו אתם ואת הבלתי אפשרי תתנו לי לעשות עבורכם. אני פורצת דרך ואהווה דוגמה אישית לכל ילדה ונערה שתרצה להגשים עצמה". במהלך האירוע הופיעה להקת ילדות בשיר תמיכה ייחודי. כמו כן נקבעה מזוזה במטה החדש והנוכחים הרימו כוסית יין לכבוד השנה החדשה.

עפולה: מפגש פסגה של כל ראשי הרשויות באזור

|