תנו לאנטבי להוביל גם בעונה הבאה

יגאל אנטבי-שלראשונה קיבל הזדמנות לשמש כמאמן ראשי בבירת העמק, קפץ למים עמוקים בעיתוי לא פשוט בכלל, ולמרות זאת הוא צלח את המשימה בצורה ראויה. לא זו בלבד שהקבוצה השיגה את המטרה הראשונית-להגיע לפלייאוף העליון-היא עוד עלולה "בטעות" להגיע לליגה של הגדולים. טור אישי:יובל יוספי. צילום: אביב רביבו

דווקא אחרי עוד ניצחון ביתי דחוק השבוע, הפעם על בית"ר ת"א/רמלה הצעירה והתוססת-ניצחון שצימק את הפער מהפסגה לשני נקודות בלבד, הגעתי למסקנה שיגאל אנטבי צריך לקבל את המושכות ולהוביל את הפועל עפולה גם בעונה הבאה, וזאת בלי קשר למה שיקרה בסיום העונה.
המטרה העיקרית של עפולה, חשוב לציין, הייתה להגיע לפלייאוף העליון, ולא זו בלבד שהמטרה הראשונית הושגה-הקבוצה עוד עלולה "בטעות" לקפוץ לליגה של הגדולים בסיום העונה.
אז נכון, הפועל עפולה לא מבריקה התקפית, הכדורגל שלה רחוק מלהרשים ומבוסס בעיקר על משחק לחימה ויציאה למתפרצות.
בנוסף לעובדה שעפולה היא אחת מקבוצות החוץ החלשות בליגה הלאומית (שני ניצחונות חוץ בלבד), וההתעקשות הלא מובנת לתת לשחקנים מאכזבים את המקום בהרכב, אך כל אלו לא אמורים להוות מכשול עבור אנטבי בדרך לקבלת המושכות מיו"ר הקבוצה עמיר נוי וחבריו להנהלה.


יגאל אנטבי-שלראשונה קיבל הזדמנות לשמש כמאמן ראשי בבירת העמק, קפץ למים עמוקים בעיתוי לא פשוט בכלל. ספק האם יש לעפולה את היכולת בכלל לשרוד בליגה של הגדולים, וזאת נוכח הגירעון הגדול שהצטבר בשנים האחרונות


היות והזיכרון של אוהדי הכדורגל הוא מאוד קצר, חשוב להזכיר כי הפועל עפולה התחילה את העונה עם אופיר חיים על הקווים, כשההנהלה עוד כללה את דני אסולין וששי יעקב, אך לאחר הבחירות שבסיומן נבחר ראש עיר חדש/ישן (אלקבץ), אופיר חיים עזב לקדנציה קצרה בהפועל תל אביב, ההנהלה הוחלפה והקבוצה נכנסה למשבר קשה בגלל עיכוב המשכורות לשחקני הקבוצה, כשבתווך כל אלו יגאל אנטבי הוא זה שידע להוביל ולנווט את הקבוצה בתקופה הקשה והמאתגרת, מנע מהשחקנים לשבות, והוציא אותם לדרך חדשה שכללה ריצה נהדרת בליגה, התבססות בצמרת הליגה הלאומית וכמובן הגעה עד לרבע גמר גביע המדינה.
תוסיפו לכך את העובדה שהשחקנים מחוברים ליגאל, רואים בו כדמות אב וחבר ומשחקים למענו. כל אלו מציבים את אנטבי כמועמד המוביל והראוי ביותר לקבל את התפקיד גם בעונה הבאה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בשורה התחתונה, יגאל אנטבי-שלראשונה קיבל הזדמנות לשמש כמאמן ראשי בבירת העמק, קפץ למים עמוקים בעיתוי לא פשוט בכלל, ולמרות זאת הוא צלח את המשימה בצורה ראויה לכל הדעות.
לסיום, אציין כי למרות הצהרותיו החוזרות ונשנות של ראש העיר אלקבץ, ספק האם יש לעפולה את היכולת בכלל לשרוד בליגה של הגדולים, וזאת נוכח הגירעון הגדול שהצטבר בשנים האחרונות ועדיין ממשיך ללוות את הקבוצה ולהטריד את ראשי המועדון.
כך או כך, להפועל עפולה יש כרגע מטרה לעלות ליגה, וביום ראשון הקרוב היא פוגשת לדרבי עמקים קריטי ולוהט את מוליכת הטבלה נצרת עילית באצטדיון גרין, משחק שיכריע וישפיע בצורה משמעותית על זהות העולה לליגת העל בסיום העונה.

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|

נוף הגליל על הפודיום

|

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|