תמה הסאגה: הסתיימה שביתת הסגל הזוטר במכללת עמק יזרעאל

בשורה מעודדת לסטודנטים במכללה. שביתת הסגל הזוטר הסתיימה לאחר שהצדדים הגיעו להבנות. בהנהלת המכללה אומרים: "אנחנו שמחים שהגענו לישורת האחרונה, ועכשיו נוכל לסיים את שנת הלימודים באופן חיובי לטובת כל הצדדים"

תפנית בעלילה: שביתת הסגל הזוטר במכללת עמק יזרעאל הגיעה אתמול לסיומה, לאחר משא ומתן בין הצדדים והגורמים המעורבים.
המתווה הושג לאחר הבנות שהתגבשו בין בין הות"ת, (הוועדה לתכנון ולתקצוב, הועדה הפועלת במסגרת המועצה להשכלה גבוהה בישראל, ואחראית על חלוקת תקציב המדינה המוקדש להשכלה גבוהה) הממונה על האוצר, הנהלת מכללת עמק יזרעאל, וועד הסגל הזוטר המאוגד בכוח לעובדים.
מהנהלת המכללה האקדמית עמק יזרעאל נמסר: "לאורך כל הזמן היינו פעילים למען יישום ההסכם ופעלנו בשיתוף פעולה מלא עם המרצים שלנו, מתוך רצון הדדי לקבל אישור מהרגולטור להסכם אליו כבר הגענו לפני מספר חודשים ואשר מעניק תנאים מצוינים למרצים שלנו, שאנחנו מאד מעריכים. אנחנו שמחים שהגענו לישורת האחרונה, ועכשיו נוכל לסיים את שנת הלימודים באופן חיובי לטובת כל הצדדים ובעיקר לטובת הסטודנטים שלנו". את הנהלת המכללה יצגה עו"ד מיה רוזנטל, משרד אורנה לין.

• "אנו גאים על העמידה הנחרצת של סגל ההוראה הזוטר אשר הבין את חשיבות המאבק"

בהודעה של ארגון "כוח לעובדים" נכתב: "כמקובל בכוח לעובדים הובאו ההבנות להכרעת סגל העובדים אשר אישר אותן. השגת המתווה סוללת את הדרך לחתימה על הסכם קיבוצי ראשון במכללה. בעקבות ההבנות הסתיימה שביתת הסגל הזוטר שהחלה ביום שישי האחרון. אנו גאים על העמידה הנחרצת של סגל ההוראה הזוטר אשר הבין את חשיבות המאבק. אנו מקווים כי בהקדם נוכל לחתום על הסכם קיבוצי אשר ישפר משמעותית את תנאי העסקתו של הסגל הזוטר במכללה, כבר לקראת שנת הלימודים הבאה", סיכמו בוועד העובדים.