תלמידי העמק המערבי כבשו את שביל יזרעאל קק"ל

ביום מיוחד זה השתתפו למעלה מ- 1,000 איש הודות לשיתוף פעולה עם מחלקת הנוער של המועצה. צילום: ענת חרמוני

בית הספר 'העמק המערבי' מציין מדי שנה את מחצית השנה בדרך מיוחדת, חווייתית וערכית. השנה בחרו בעמק המערבי לשלב רוח, טבע, נפש ואדמה ולהעמיק את תחושת השייכות לעמק, לנופיו המרהיבים וליצור גיבוש ואווירת 'יחד'. תלמידי בית הספר והמורים יצאו לשישה מסלולי טיול שכבתיים בשביל יזרעאל, במהלכם דנו בסוגיות של אהבת הארץ, חיבור לעמק, אהבת האדם ושיח מתמיד, בהובלתם של אלכס גרדי ולי צ'פמן הרכזים החברתיים בבית הספר.

ביום מיוחד זה השתתפו למעלה מ- 1,000 איש הודות לשיתוף פעולה עם מחלקת הנוער של המועצה ובזכות עבודה מאומצת עם אגף החינוך, מחלקת התחבורה ומחלקת הביטחון. המדב"ים הובילו את השכבות לפי מסלולי ההדרכה, ובהפסקות הועברו הדרכות על ידי עמיתים תלמידים, שהוכשרו לכך.

מעוטרים בבנדנות צבעוניות ועם מורל גבוה, תלמידים ומורים מכל שכבות בית הספר צעדו בנופי העמק הירוקים והפורחים. מזג האוויר הנפלא הוסיף לאווירה הנהדרת ולנופים  המלבבים וכל זאת, כאן, ליד הבית! בסיום המסלולים, הגיעו כל הצועדים לשמורת תל שמרון, שם נהנו משתייה חמה וממוסיקה טובה. חתמה את היום חלוקת תעודות בחיק הטבע, ועם החזרה לבית הספר התקיימו מעגלי שיח כיתתיים וטקס בית ספרי.