תכירו את עדי חיון: נותנת את השיק

מתכננים לעבור לבית חלומותיכם? רוצים לרענן את הדירה? להוסיף קצת צבע ומראה שונה? מעצבת הפנים המוערכת עדי חיון מעפולה תדאג ללוות אתכם לעבר "מייק-אובר" מעורר השראה, שעליו רק יכולתם לפנטז, עם הטרנדים הכי חמים בענף, מבלי ל"זעזע" את הכיס. צילום: עומרי בן חמו

קניתם בית חדש? בית יד שנייה? או שברוח החופשה שבפתח בא לכם על "מייק-אובר" לדירה שבבעלותכם?
לצד ההשקעה הכלכלית הרבה ברכישת הבית ופרטי העיצוב הכי "חמים" וטרנדים, לא מעט זוגות מעדיפים לחסוך בשכירת שירותי עיצוב פנים, ולא פעם חווים מפחי נפש, אחרי שהשקיעו את כל הונם בהגשמת החלום.
למקום הזה בדיוק נכנסת עדי חיון, מעצבת פנים, דינאמית, יצירתית ופתוחה שמלווה את לקוחותיה בדרך להגשמת כל הפנטזיות העיצוביות שלהם. חיון מתמחה בעיצוב בתים פרטים, דירות יוקרה, דירות קבלן על הנייר, עסקים, חנויות ועוד.
ה'אני מאמין' העיצובי שלה דוגל ביצירת חללים מעוצבים וצבעוניים – תוך כדי שימוש מקסימאלי באקססוריז' הנדרשים ליצירת המראה האידיאלי. הליווי האישי שלה כולל הבנת הצרכים הנדרשים, הקשבה ללקוחות וטעמם ושילוב בין הראייה העיצובית הנרחבת שלה- לאופי של הבית, או העסק.


"אנשים חושבים שעיצוב פנים, מסתכם רק ברכישת כריות צבעוניות לספה בסלון ועוד כמה אקססוריז', אבל זה רק סוף התהליך"


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


במסגרת תהליך הליווי היא משתפת את הלקוחות בתקציב הנדרש, בדרך ליצירת המראה ההרמוני והאופטימאלי בבית או בבית העסק.
חיון, 37, נשואה לרוני ואם לאליהו, אליענה ודייוויד.
היא ילידת שטוקהולם, בירת שוודיה בסקנדינביה. לצד עבודתה כמעצבת פנים, היא למדה בעבר לימודי גרפיקה.
החיבור הראשוני שלה לעיצוב פנים החל עוד בהיותה נערה מתבגרת כתלמידה בבית הספר, "כבר כשהייתי תלמידה בבית הספר בשוודיה, הייתי מסדרת את הכיתה בכל מיני עיצובים", היא מספרת, "ידעתי שכל חיי אעסוק בעיצוב, תמיד זה היה על הפרק. רכשתי השכלה אקדמית בתחום העיצוב הגראפי ועיצוב הפנים בשוודיה, בקליפורניה בארצות הברית, בה התגוררנו מספר שנים ובספרד".

• "אני ההוכחה שאפשר לעצב סגנון יוקרתי מבלי לחרוג יתר על המידה מהתקציב"

לפני כחמש שנים קבעה המשפחה את מגוריה בעפולה ומאז היא החלה להתפתח ולהתמחות בתחום. "ההשראה שלי משלבת בין מגוון של סגנונות עיצוב, אליהם נחשפתי במהלך התקופה בה התגוררתי בשוודיה, בארצות הברית, בספרד, וכמובן בשנים האחרונות בישראל. חשוב לי לייצור כימיה עם הלקוחות ולהציג להם קו פרקטי. אני 'מייצרת' להם קו עיצובי שלא רק יהיה מרשים ויפה, אלא גם יתאים להם מבחינת נוחות וכמובן שיעמוד במסגרת התקציב שמתאים להם. אני ההוכחה שאפשר לעצב סגנון יוקרתי מבלי לחרוג יתר על המידה מהתקציב, בייחוד שאני יודעת שהלקוחות כבר הוציאו סכומים רבים. אני רוצה לעזור לאנשים, שלא ישברו את הראש ויקבלו מוצר מוגמר מעוצב שכול החברים ובני המשפחה שלהם ידברו עליו".

: בית שעיצבה עדי חיון צילום: אלי גרוס, קליל
: בית שעיצבה עדי חיון. צילום: אלי גרוס, קליל

תהליך העבודה של עדי מתחיל בפגישה ראשונית ולא מחייבת עמה, במהלכה מדברים על צרכים, דרישות, הכרה הסגנון העיצובי ומה הצרכים בכל חלל חלל. לאחר מכן, לאחר שכירת שירותיה היא בונה תכנית עבודה ראשונית. בפגישה הבאה היא מעדכנת את הלקוחות בעיצוב אותו היא מתכננת, כשכל צעד מתבצע תוך כדי שיתוף פעולה מלא. בשלבים הבאים היא יוצאת לקניות של אקססוריז', רהיטים ושאר הפריטים העיצובים עבור לקוחותיה. במקביל, היא מחברת ומתווכת בין אנשי מקצוע – לביצוע שינויים כאלה ואחרים.
התהליך יכול לקחת לדברי עדי בין חודש לשנתיים: "אנשים חושבים שעיצוב פנים, מסתכם רק ברכישת כריות צבעוניות לספה בסלון ועוד כמה אקססוריז', אבל זה רק סוף התהליך. יש פה תהליך מובנה, שבו צריך לבחון כל חלל, במטרה שגם יהיה יפה, גם פרקטי, וגם שהחלל ינוצל בצורה האידיאלית".

עצמאות בעפולה: כך ייראו חגיגות ה-76 למדינה בעיר

|

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|