"תהיה חלק מאיתנו": גן שעשועים בעפולה על שם שלי דדון ז"ל

"בחודשים הקרובים ייערך טקס ההנצחה הרשמי בגן השעשועים, הנמצא בסמוך ביתם של בני משפחת דדון", אמר ראש העיר אבי אלקבץ

ראש עיריית עפולה, אבי אלקבץ, הודיע השבוע כי עיריית עפולה תקרא לגן השעשועים ברחוב קירשטיין על שמה של שלי דדון ז"ל שנרצחה בידי מחבל.
לפני כשלושה שבועות התארחו בני משפחת דדון בלשכת ראש העיר, פגישה שלוותה בדמעות והתרגשות מצד הנוכחים לאחר הודעתו של אלקבץ כי העירייה החליטה לקבל את בקשתה של המשפחה להנציח את זכרה של שלי וזאת לאחר שמאז שנרצחה דדון ז"ל, לפני ארבע וחצי שנים, העירייה לא הנציחה את זכרה. אלקבץ, ששמר על קשר אישי עם בני המשפחה, התנצל במפגש המרגש בפני שלומי- אחיה של שלי, ויעקוב- אביה, על כך שעד כה לא נעשו מצד עיריית עפולה צעדים להנצחת דמותה של שלי בעיר והבטיח שזוהי איננה הדרך היחידה להנצחתה.
"זה המעט שמגיע למשפחת דדון" אומר אבי אלקבץ, "שלי ז"ל, שמהווה סמל בשנים האחרונות בעיר עפולה, תמשיך להיות חלק מאיתנו ונפעל לדרכים נוספות להנצחתה. את רוחה של שלי ואת רוחו של העם היהודי לא ניתן יהיה לגדוע לעולם. בחודשים הקרובים ייערך טקס ההנצחה הרשמי בגן השעשועים, הנמצא בסמוך ביתם של בני משפחת דדון".
שלי דדון ז"ל, בת 19 במותה, נרצחה ב-1 למאי 2014, בידי מחבל אכזר במגרש נטוש במגדל העמק. המחבל, שהסיע את שלי במונית, שינה את מסלולו, לקח אותה למגרש נטוש ודקר אותה פעמים רבות בכל חלקי גופה. הרצח של שלי ז"ל זעזע את מדינת ישראל ואף גרם להפגנות ברחבי העיר עפולה למטרת החזרת הביטחון האישי של תושבי ישראל. בנוסף לצעד המרגש, הודיע אלקבץ כי הכיכר ליד בית חולים העמק בעפולה יקרא על שמו של יעקב דהן ז"ל, מזכיר מועצת הפועלים לשעבר ואיש ציבור עפולאי אשר נפטר ממחלה קשה והיווה סמל למנהיגות בעיר עפולה.