ששי יעקב יצטרף לאסי גלבוע? "במועצה פנו אליי, זה מחמיא לי"

אחרי עונה לא פשוטה שבה אסי גלבוע שרדה בליגה בצורה הירואית, ברשות המקומית שוקלים לבצע שינויים בהנהלה ולצרף משקיע במטרה לכסות את החובות. נשיא הפועל עפולה לשעבר הוזכר כמועמד. במועצה התייחסו לאפשרות של שינוי בהנהלה: "אנו נמצאים בדיונים מקיפים בנושא אסי גלבוע, כחלק מפעילות המועצה למען הצלחת הקבוצה"

אסי גלבוע, לאן? אחרי עונה לא פשוטה שבה אסי גלבוע שרדה בליגה בצורה הירואית, במועצה האזורית הגלבוע שוקלים לבצע שינויים בכוורת הניהולית ומעוניינים לצרף משקיע. וזאת בתקווה לכסות את החובות שנאמדים על פי ההערכות בכמה מאות אלפי שקלים. אחד השמות הבולטים הוא ששי יעקב שעד לא מזמן שימש כנשיא הפועל עפולה ולפני כעשור גם היה חלק מהכוורת הניהולית של אסי גלבוע.
בשיחה עם עמקניוז יעקב אישר את הפנייה. "במועצה פנו אליי. זה מחמיא לי מאוד, אבל מעבר לכך אני לא יכול להרחיב כרגע", אישר ששי יעקב.
גם במועצה האזורית הגלבוע התייחסו לדיבורים סביב האפשרות שהיו"ר הנוכחי לירן דניאל יוחלף ביו"ר אחר ומסרו: "אנו נמצאים בדיונים מקיפים בנושא אסי גלבוע, כחלק מפעילות המועצה למען הצלחת הקבוצה ".

• אבי סבג חתם בבקה אל גרביה

מאמן אסי גלבוע אבי סבג-שחתום על הישארות הירואית בליגה-חתם במדי באקה אל גרביה שתשחק במבחני העלייה לליגה הלאומית. כצפוי לא מעט אנשים הרימו גבה נוכח המהלך, אבל ראשי אסי גלבוע דאגו להבהיר כי המהלך נעשה בתיאום מלא מול ההנהלה. אם חלילה אסי גלבוע הייתה הולכת למבחנים הוא לא היה הולך לבקה ונשאר בגלבוע", כך הבהיר השבוע דודי קרה מנהל אסי גלבוע.

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|

זוכרים את החייל שנחטף בעזה: טורניר כדורגל לזכרו של שקד דהן ז"ל

|