ששי יעקב בעננים: "אם נעלה ליגה- ראש העיר ירתם למשימה"

יותר מ-3 חודשים ללא הפסד, 5 ניצחונות רצופים, מקום 3 בטבלה ו-536 דקות ללא ספיגה. הפועל עפולה דוהרת קדימה ונוגעת בליגת העל. הנשיא יעקב בעננים: "נמצאים בתקופה חלומית. שלא ייגמר לעולם". פדרו גלבאן ומרמורק יתארחו היום (ו',15:00) בעפולה. צילום: אבי רביבו, "צילום ספורט"

מה עוד ניתן לומר על העונה החלומית של הפועל עפולה שעדיין לא נאמר? הקבוצה הלוהטת של אופיר חיים ממשיכה לדהור קדימה. במחזור האחרון היא רשמה ניצחון ליגה 5 ברציפות, לאחר שהביסה את השנייה בטבלה הפועל כפר סבא 0:3.
"עשינו ניצחון ענק. מגיע שאפו למאמן אופיר ולעוזרו יגאל שידעו לצנן את הדיבורים ומחול השדים שהיה מסביב לקבוצה כל השבוע", אמר חבר ההנהלה יורם לוי.
בזכות הניצחון עפולה טיפסה למקום השלישי בטבלה ולשוויון נקודות עם כפר סבא. הפועל עפולה סוגרת רצף מדהים של 13 משחקים ללא הפסד. ואם זה לא מספיק, אז השוער רון שושן שומר על רשת נקייה כבר 536 דקות. פשוט מדהים.

• הקבוצה של אייל גולן מגיעה לעפולה

בקבוצה מקווים שהדיבורים עליית ליגה לא יוציאו את השחקנים מאיזון, כשיארחו היום (ו', 15:00) את הפועל מרמורק שמדורגת במקום ה-11 בטבלה ומגיעה אחרי ניצחון חשוב על הרצליה 1:2 משער מכריע של פדרו גלבאן.
למרות המצב בטבלה, נשיא הפועל עפולה ששי יעקב, באופן מפתיע יש לומר, שומר על איפוק. "אנחנו נמצאים בתקופה חלומית. מציגים כדורגל שמח. עומדים נכון מבחינה טקטית ומנטרלים את היריבות ממול. שלא ייגמר לעולם", אומר הנשיא יעקב.
חושב על עליית ליגה?
"משתדל לא לחשוב על זה. אני לא ממהר לצאת בהצהרות, כי יש לי אחריות על כתפיי וזה לא צחוק. חשוב לי שנישאר צנועים ועם הרגליים על הקרקע. כרגע זה לא הזמן לדבר על מה יהיה נכון להפועל עפולה. יחד עם זאת, אנחנו בטח לא נכעס על השחקנים שלנו אם נהיה במצב שממנו עולים ליגה".

מבחינה כלכלית תוכלו להתמודד בליגת העל?
"חד משמעית כן. אם וכאשר נעלה ליגה ראש העיר יצחק מירון ירתם למשימה".

למה אתה לא מאריך את החוזה של אופיר חיים?
"כל דבר בעתו. להבדיל ממאמנים אחרים שהיו בעפולה וחיפשו הצלחה במקומות אחרים, אופיר חיים קיבל השבוע הצעה מליגת העל (אשקלון) והודיע לי שהוא נשאר בעפולה עד סוף העונה. אני מעריך אותו מאוד".