שריפה בנצרת: נקבע מותו של בן 30

פעוט בן שנתיים פונה במצב קשה למרכז רפואי העמק בעפולה

תהיום בבוקר התקבלה הודעה על שריפת בית קומה חמישית בשכונת ׳חאלת אל דיר׳ בנצרת עם חשש לכודים בתוך הדירה. שלושה צוותים של לוחמי אש מתחנת אזורית נצרת בפיקודו של רשף רוני פרץ פעלו לכיבוי השריפה, סריקה, לכודים ומניעת התפשטות במקום. עד כה חולצו שני ילדים מתוך הדירה ע"י לוחמי האש והועברו לטיפול מד"א. במקביל, הלוחמים עדיין בשלבי סריקה לאיתור עוד לכודים.
פאראמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע את מותו של גבר כבן 30 שנמצא מחוסר הכרה בדירה כשהוא סובל מכוויות ושאיפת עשן. פעוט כבן שנתיים פונה לבי"ח העמק במצב קשה. פעוט נוסף כבן 3 פונה עצמאית לבי"ח האנגלי, ככל הנראה במצב קל-בינוני.
פאראמדיק מד"א בולוס סעד סיפר: "מדובר בשריפה שהתרחשה בדירה בקומה הרביעית. לוחמי האש חילצו אלינו פעוט כבן שנתיים מעורפל הכרה.!הענקנו לו טיפול רפואי והוא פונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבי"ח העמק. בתום פעולות הכיבוי ומיד כשהתאפשר בוצעה סריקה בדירה ואותר גבר כבן 30 מחוסר הכרה כשהוא סובל מכוויות ושאיפת עשן. ביצענו בו מספר בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא רוח חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. אישה נוספת שהייתה בדירה לא נפגעה וילדה נוספת שהייתה במקום פונתה לבי"ח האנגלי."

עוד תמונות מהשרפה בדירה בנצרת: