שריפה במפעל באזה"ת בבית שאן: במקום נפגעים קשה מכוויות

השניים שנפגעו בשריפה שפרצה במפעל כתוצאה מהתחשמלות מטופלים על ידי צוותים של מד"א גלבוע. מסוק הוזנק לזירת אירוע. צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז צפון

לפני זמן קצר התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב גלבוע על שריפה במפעל באזור התעשייה בבית שאן. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי לשני גברים בשנות ה- 40 שנפגעו באורח קשה. בדוברות מד"א הוסיפו כי הם סובלים מכוויות בכל חלקי גופם. מסוק מד"א הוזנק לאירוע. מדוברות שרותי הכיבוי נמסר: "במשל"ט צפון התקבלה הודעה על שריפה במפעל "איזי יוגב" כתוצאה מהתחשמלות. למקום הוזנקו שני צוותים בפיקודו של רשף אלמוג אוחיון. הצוותים מבצעים כיבוי של השריפה לאחר ניתוק של מערכת החשמל".
מדוברות המשטרה נמסר: "מהפרטים הראשונים שנאספו עד כה עולה כי ככל הנראה הזרוע של המנוף אותה הפעילו שני הפועלים פגעה בקו חשמל מתח שעבר במקום. כתוצאה מכך פרצה אש במקום ושני הפועלים ככל הנראה התחשמלו. משטרת ישראל פתחה בחקירת נסיבות התאונה בשיתוף חוקר תאונות עבודה של משרד העבודה והרווחה”. חובש רפואת חירום במד"א דניאל מוסאי ופראמדיק מד"א דניס פולקוב סיפרו: "כשהגענו לרחוב ראינו משאית שעולה באש בצד הכביש ובסמוך אליה שכבו 2 פועלים בהכרה עם כוויות. בסיוע אזרחים שהיו במקום הרחקנו את הפצועים למקום בטוח והענקנו להם טיפול רפואי ראשוני מציל חיים והם פונו בניידות טיפול נמרץ לחבירה עם מסוק מד"א שנחת בסמוך ופינה אותם במצב קשה לבי"ח."