שקועה במשבר: הפסד 6 רצוף להפועל גלבוע/גליל

הקבוצה של אריאל בית הלחמי נכנעה להפועל ת"א בגן נר (91:96) בדרך להפסד ליגה שישי ברציפות. גרג וויטינגטון רשם ערב מוצלח עם 24 נקודות ויחזקאל סקוורר תרם 14, אבל זה לא הספיק כאמור לקבוצתם בעוד ערב הגנתי רע שבגלבוע יעדיפו לשכוח

קבוצה במשבר: הפועל גלבוע/גליל אירחה הערב (א') את הפועל ת"א למשחק קריטי שבו שתיהן קיוו לצאת לדרך חדשה אחרי תקופה מאכזבת ושרשרת הפסדים. שתי הופיעו למשחק לאחר שהפסידו בחמשת המחזורים האחרונים.
האדומים של דני פרנקו קטעו כאמור רצף של חמישה הפסדים בליגה עם תצוגה התקפית מרשימה בגן נר, 91:96 מול גלבוע/גליל שבעצמה צריכה להתחיל להביט בחשש גדול לכיוון מאבקי התחתית.

טקס הוקרה לחקלאים ותיקים בגלבוע. בהפקת אסתרקה ראובן.
טקס הוקרה לחקלאים ותיקים בגלבוע. בהפקת אסתרקה ראובן.

הפועל ת"א הציגה כאמור תצוגה התקפית נהדרה שבה לידי ביטוי עם 9 שלשות ב-50%, 26 אסיסטים מול 11 איבודים והתקפה מאוזנת שכללה שמונה קלעים עם לפחות 8 נקודות. המוציא לפועל העיקרי של דני פרנקו היה ריצ'רד האואל עם 19 נקודות וסלים חשובים במאני-טיים.
אקון-פרסל איפס את הידית עם ארבע שלשות, תומר גינת תרם דאבל-דאבל נוסף וג'רל מקניל היה מצוין עם כמה מהלכי הקרבה במאני טיים, כולל זינוק שוער מרשים שבלם מתפרצת.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


הקבוצה של אריאל בית הלחמי, שקיבלה בחזרה את קרופורד שנעדר בשבועות האחרונים בגל פציעה, סופרת כבר שישה הפסדים רצופים ובשני המחזורים הקרובים היא יוצאת למשחקי חוץ בפיס ארנה ובהיכל מנורה מבטחים. גרג וויטינגטון רשם עבר מוצלח עם 24 נקודות ו-13 ריבאונדים ויחזקאל סקוורר תרם 14, אבל זה לא הספיק כאמור בעוד ערב הגנתי שאריאל בית הלחמי יעדיף לשכוח.